آخرین رنگ مو فانتزی دخترانه امسال برای پایین مو چیست؟

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۸۰۹۱
آخرین رنگ مو فانتزی دخترانه امسال برای پایین مو چیست؟
در این مقاله ما انواع رنگ مو فانتزی روشن و تیره ترند امسال را به شما معرفی می‌کنیم و بعضی نکات ضروری را که باعث بهتر شدن نتیجه می‌شود، یادآوری خواهیم کرد.

به گزارش برنا، رنگ کردن پایین موها یا تمام آن با استفاده از رنگ‌های جذاب فانتزی یکی از ترندهای سال 2021 است که به ویژه دختران جوان از آن استقبال زیادی کرده‌اند. در این مقاله ما انواع رنگ مو فانتزی روشن و تیره ترند امسال را به شما معرفی می‌کنیم و بعضی نکات ضروری را که باعث بهتر شدن نتیجه می‌شود، یادآوری خواهیم کرد.

آبی، ایده‌آل برای بهار و تابستان

یکی از انواع رنگ مو فانتزی که امسال زیاد به چشم خواهید آمد، رنگ مو آبی است. از آنجایی که استفاده از این رنگ مو برای کسانی که پوست متوسطی دارند، ایده‌آل است؛ بسیاری از دختران ایرانی می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. تنها نکته مهم این است که بهتر است تناژ پوست‌شان نه خیلی گرم و نه خیلی سرد باشد تا بتوانند بهترین نتیجه را از این رنگ بگیرند. استفاده از رنگ مشکی-آبی نیز یکی دیگر از ترندهای 2021 است که می‌توانید به صورت بالیاژ سراغ آن رفته و نهایت لذت را از این رنگ خنک در روزهای گرم بهار و تابستان ببرید.

بلوند توت فرنگی

اگر از طرفداران بالیاژ هستید و در عین حال دوست دارید پایین موهایتان کمی به قرمزی بزند، رنگ بلوند توت فرنگی یا Strawberry Blonde رنگی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

این رنگ مو فانتزی می‌تواند حال و هوایی تابستانی به شما دهد و با الهام از رنگ سرخ میوه‌های این فصل، ظاهری جذاب‌تر از همیشه برایتان بسازد. به خاطر داشته باشید که می‌توانید از سایر تناژهای رنگ قرمز هم به عنوان رنگ مو فانتزی موهایتان کمک بگیرید، اما باید بدانید که این رنگ مو برای کسانی ایده‌آل است که پوست‌شان روشن است و تناژ سردی دارند. در این صورت رنگ بلوند توت فرنگی می‌تواند سرد بودن تناژ را خنثی کرده و در چهره شما جذابیت بیشتری ایجاد کند.

یاسی، از دل طبیعت

انواع رنگ مو فانتزی روشن و تیره

رنگ جذاب یاسی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که می‌توانید در سال 2021 از داشتن آن لذت ببرید. اگر بتوانید از این رنگ بسیار ملایم و شیک درست مراقبت کنید، درخشان بودن و شفافیت آن حفظ شده و برای مدت بیشتری از زیبایی بی‌نظیرش لذت خواهید برد. اگر قصد دارید تمام موهایتان را به رنگ یاسی درآورید، بهتر است که در گروه افراد دارای پوست متوسط با تناژ سرد قرار داشته باشید، اما اگر قصد دارید پایین موهایتان را رنگ کنید یا از ترند جذاب Reverse Highlight یا هایلایت بر عکس کمک بگیرید، محدودیت‌تان کمتر خواهد شد.

نقره‌ای، برآمده از دنیای اساطیری

نقره‌ای رنگی بسیار جذاب برای کسانی است که پوستی با تناژ گرم دارند. از آن‌جایی که این رنگ خنثی کننده گرمی پوست است، می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید؛ صرف نظر از اینکه پوستی روشن، تیره یا متوسط دارید.

رنگ مو نقره‌ای اگر روی تمام موها یا به صورت هایلایت انجام شود، می‌تواند کمی سن شما را بالا ببرد؛ اما برای پایین موها چنین نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت و می‌تواند شما را به شخصیت‌های داستان‌های تخیلی نزدیک‌تر کند. کافی است شخصیت مقتدر نارسیسا مالفوی، مادر دریکو را در هری پاتر به خاطر آورید.

صورتی، یک دخترانه اصیل

صورتی رنگ دوست داشتنی بسیاری از دختران سراسر دنیاست و به عنوان رنگ موی فانتزی هم طرفدارای زیادی دارد. این رنگ زیبا که اغلب به کسانی می‌آید که رنگ پوست روشنی دارند، با تغییر طیف می‌تواند مورد استفاده تناژهای گرم، سرد یا خنثی قرار بگیرد و جذابیت شما را چندین برابر کند. اگر از طرفداران این رنگ هستید و می‌خواهید پایین موهایتان را صورتی کنید، با آرایشگرتان مشورت کنید، چون شاید لازم باشد یک رنگ سبک روی بقیه موها قرار دهد که ترکیب آن با صورتی جذاب‌تر باشد.

استفاده از شامپو رنگ برای رنگ فانتزی مجاز است؟

انواع رنگ مو فانتزی روشن و تیره

واقعیت این است که برای اینکه بتوانید موهایتان را به یکی از رنگ‌های فانتزی بالا درآورید، دکلره تا پایه صفر یک امر ضروری برای شما خواهد بود. بنابراین استفاده از شامپو رنگ به کار شما نخواهد آمد. شامپو رنگ معمولا بیشتر مورد استفاده آقایان یا خانم‌هایی است که به دنبال رنگ‌های طبیعی تیره مثل مشکی هستند و برای رنگ فانتزی کاربردی نخواهد بود. این شامپوها حتی بیشتر به عنوان شامپوهای مردانه شناخته می‌شوند و برندهایی مثل تونیکا و دوماسی در کار طراحی و تولید آن‌ها هستند.

استفاده از شامپو رنگساژ مجاز است؟

درست است که نمی‌توان از شامپو رنگ برای موهای فانتزی استفاده کرد؛ اما استفاده از شامپو رنگساژ کاملا مجاز است، به خصوص اگر این شامپو فاقد آمونیاک باشد. شامپوهای رنگساژ معمولا در رنگ‌های متنوعی مثل آبی، یاسی، بنفش، صدفی و ... موجود هستند و این توانایی را دارند که علاوه بر ایجاد تنوع، دوام رنگ موی فانتزی را هم بالا ببرند. بنابراین اگر سراغ رنگ مو فانتزی رفتید، با آرایشگرتان مشورت کنید و برای اینکه در شرایط پاندمی مجبور به حضور دوباره در آرایشگاه نشوید، نحوه استفاده از شامپو رنگساژ و برند معتبر مناسب برای خودتان را بپرسید. شامپو رنگساژ و شامپو رنگ از سریتا، مارال و لورآل معمولا جزو برندهایی هستند که بهترین نمونه‎های این محصول را ارائه می‌کنند.

آیا می‌توان از اسپری رنگ استفاده کرد؟

اگر از تغییرات طولانی مدت خوش‌تان نمی‌آید یا به هر دلیل دیگری مثل نازک بودن تار موها و عدم تحمل دکلره تا مرحله سفیدی، قصد ندارید با دکلره از موهای فانتزی لذت ببرید، استفاده از اسپری رنگ مو انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

این اسپری‌ها موقت هستند و بعد از حمام به راحتی با شستشو پاک خواهند شد. طیف رنگی آن‌ها نیز بسیار گسترده است و نه تنها شامل رنگ‌های فانتزی مثل قرمز، یخی و نقره‌ای می‌شوند؛ بلکه رنگ‌های دیگری مثل زیتونی، طلایی و ... را هم پوشش خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز