با رعایت چند نکته بلیط هواپیما را با بهترین قیمت بخرید

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۱۹۸۰
با رعایت چند نکته بلیط هواپیما را با بهترین قیمت بخرید
اینجا روش‌های ساده‌ اما کاربردی را برایتان می‌گوییم تا بتوانید بهترین قیمت بلیط هواپیما را در زمان سفر پیدا کنید.

به گزارش برنا، تقریبا اکثرمان ترجیح می‌دهیم تا هزینه‌های رفت و آمد سفر را به حداقل برسانیم و به جایش به تعداد روزهای اقامتمان اضافه کنیم یا آن را برای خرید سوغات خرج کنیم. در هر صورت، اینجا روش‌های ساده‌ اما کاربردی را برایتان می‌گوییم تا بتوانید بهترین قیمت بلیط هواپیما را در زمان سفر پیدا کنید.

1.خرید بلیط را به دقیقه 90 موکول نکنید

شاید در نگاه اول به تعویق انداختن خرید بلیط کاری درست باشد و بتوانید بلیطی با کمترین قیمت پیدا کنید، اما ریسک این کار بالاست. اگر رزرو هتل و اقامتگاه را در مقصد انجام داده‌اید و تنها به یک بلیط پرواز نیاز دارید، در خرید زود هنگام تردید نکنید. معمولا بهترین زمان برای خرید آنلاین بلیط هواپیما 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ مدنظرتان است.

2.بهترین روز را انتخاب کنید

اگر برای تاریخ‌های رفت و برگشت برای بلیط جستجو کنید، یک تقویم قیمتی برایتان نمایش داده می‌شود. در این تقویم قیمت بلیط را در روزهای هفته‌ای که سرچ کرده‌اید می‌توانید ببینید. معمولا یک یا دو روزی را که با کمترین قیمت می‌توانید بلیط هواپیما را خریداری کنید برایتان نمایش می‌دهد. همچنین براساس بودجه مدنظرتان می‌توانید لیست پروازها را مرتب کرده و قیمت بلیط هواپیما تهران اهواز را در ایرلاین‌های مختلف مقایسه کنید.

3.از بلیط‌های چارتری برای سفرهای برنامه‌ریزی نشده غافل نشوید

اگر برای سفر از پیش برنامه‌ریزی نکرده‌اید و الان ناچار به خرید بلیط هستید، حتما نگاهی به پروازهای چارتری لحظه آخری بیاندازید. معمولا در روزهای نزدیک شدن به پرواز این بلیط‌ها ارزان‌تر به فروش می‌رسند و قوانین کنسلی متفاوتی هم دارند.

4.میزان بار و فرودگاه را چک کنید

برخی از ایرلاین‌هایی که به مسافران اجازه حمل بار بیشتری می‌دهند، قیمت بلیط بالاتری دارند. برای همین قبل از خرید بلیط مقدار بار مجاز را برای هر نفر بررسی کنید. علاوه بر آن، پیش از تحویل بار، چمدان‌هایتان را وزن کنید تا مجبور به پرداخت جریمه و هزینه اضافی نشوید. از طرفی هم برخی از شهرهای بزرگ دارای 2 فرودگاه هستند که با توجه به اینکه مقصد پرواز کدام است، قیمت بلیط متفاوتی دارند.

5.در خبرنامه سایت‌های خرید آنلاین بلیط عضو شوید

اولین کسانی که از تخفیف‌ها و کمپین‌های مختلف سایت‌های خرید بلیط هواپیما باخبر می‌شوند، افرادی هستند که در لیست خبرنامه قرار دارند. با این حساب به راحتی می‌توانید از این مزیت و تخفیف‌ها استفاده کنید و بلیط هواپیما اهواز تهران را با مناسب‌ترین قیمت در زمان سفرتان بخرید.

6.از سایت‌های معتبر خرید بلیط را انجام دهید

با خرید آنلاین بلیط هواپیما، از سایت‌های معتبر و مطمئن مانند اسنپ‌تریپ، خیالتان بابت مبلغی که می‌پردازید راحت می‌شود. علاوه بر آن، در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ ارتباط تلفنی برقرار کنید و درباره خرید بلیط یا کنسلی راهنمایی بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز