علت تفاوت خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای شرکتی داخلی

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۷۲۳۱
علت تفاوت خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای شرکتی داخلی
آیا خودروسازان داخلی می‌توانند با خودروهای خارجی رقابت کنند یا خیر؟ خودرو 45 دلایل تفاوت این قیمت را به شما نشان می‌دهد.

به گزارش برنا، خودروهای وارداتی چه ویژگی‌هایی دارند که خودروهای داخلی فاقد آن‌ها هستند؟ چرا باید بین خودروهای داخلی و خارجی تا این حد تفاوت قیمت وجود داشته باشد؟ آیا خودروسازان داخلی می‌توانند با خودروهای خارجی رقابت کنند یا خیر؟ خودرو 45 دلایل تفاوت این قیمت را به شما نشان می‌دهد.

از زمانی که خودروسازی پا به عرصه وجود گذاشته تا این روزها که چرخ صنعت خودروسازی بیشتر از قبل می‌چرخد و ماشین‌های جدید و رنگارنگ وارد بازار می‌شوند، عوامل زیادی دست به دست هم داده‌اند تا قیمت ماشین‌های ساخته شده را تحت تاثیر قرار دهند. از جمله مهم‌ترین علت‌های تفاوت خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای داخلی می‌تواند به این موارد اشاره کرد.

کیفیت ساخت بالا خودروهای داخلی

چرا بنز و بی ام دبلیو و تویوتا و... توانسته‌اند بازار خودرو را در دستان خودشان بگیرند؟ آیا جز این است که کیفیت این محصولات مثال‌زدنی است و مشتریان این کمپانی‌ها از ماشین‌هایشان واقعاً راضی هستند. در واقع، برندهای اصلی تولید کننده خودرو همواره تلاش می‌کنند که کیفیت محصولاتشان را بیشتر کنند و امکانات جدید را به ماشین‌های تولیدی‌شان اضافه می‌کنند. اگرچه خودروسازان داخلی در تلاش هستند که خودروهای ایرانی را هم مجهزتر کنند؛ اما توانایی رقابت با برندهای مطرح جهانی را ندارند. به همین خاطر قیمت خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای شرکتی داخلی بیشتر است.

تکنولوژی در خودروهای داخلی و امکانات به روزشان

تکنولوژی حرف اول را در جهان میزند! تا جایی که حتی صنعت خودروسازی هم از این موضوع بی‌نصیب نبوده و ماشین‌های وارداتی جدید روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند. هر چقدر امکانات خودرو بیشتر باشد، طرفداران آن بیشتر است و به دنبال آن قیمت خودرو هم بیشتر خواهد بود. با توجه به این موضوع؛ خودروسازان داخلی توانایی رقابت با رقبای وارداتی خودشان را ندارند و زمین بازی را به آن‌ها واگذار می‌کنند.

طراحی و اعتبار برند

نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفته که خودروهای خارجی بهترین طراحی‌ها را دارند. به همان اندازه که برای طراحی خودروهای وارداتی زمان صرف شده، ارزش آن‌ها هم بیشتر می‌شود. در کنار طراحی خودروها، اعتبار برند تولید کننده آن‌ها را هم نمی‌توان در نظر نگرفت. افرادی که خودروهای وارداتی را سفارش می‌دهند، کسانی هستند که لوکس و برند بودن ماشین برایشان مهم است. در حقیقت این اعتبار شرکت بنز و... است که ماشین‌های تولید شده توسط این شرکت‌ها را یکه‌تاز بازار ایران و جهان کرده است.

با وجود تمام این تفاوت‌ها، مهم‌ترین عاملی که مانع از خرید ماشین‌های خارجی صفر و حتی دست دوم می‌شود، قیمت بالای آن‌ها است. در حقیقت کسانی که قصد خرید این مدل ماشین‌ها را دارند، باید به قیمت عوارض، گمرک، مالیات و لوازم یدکی گران قیمت این ماشین‌ها هم توجه داشته باشند.

نحوه فروش خودرو های کارکرده

برای اینکه مالک یک خودرو شوید حتماً نباید به سراغ برندهای وارداتی بروید. اگرچه همه خودروهای داخلی توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را ندارند، اما در بین آن‌ها محصولاتی مانند پژو به چشم می‌خورد که به لحاظ ساخت کیفیت قابل قبولی دارند و می‌توانند نیاز خانواده‌های ایرانی را برآورده کنند.

در خودرو 45 می‌توانید برای دریافت وجه نقد به صورت آنی در کمترین زمان اقدامات لازم را جهت فروش ماشین های دست دوم داخلی و خارجی خودتان انجام دهید و به جای این خودرو، به سراغ خرید مدل‌های بالاتر بروید. حتی اگر پول خوبی برای خرید خودرو جدید پس‌انداز کرده‌اید، گشتی در بین مدل‌های خارجی دست دوم بزنید و شانستان را برای داشتن یکی از آن‌ها  امتحان کنید. این تصمیم شما است که به عنوان خریدار خودرو چه ماشینی را انتخاب کنید و آن را بخرید. خودرو 45 دست خریداران را برای انتخاب و خرید ماشین دلخواهشان از این وب سایت باز گذاشته.

فروش  محصولات پژو

فروش محصولات پژو

پژو یکی از پرطرفدارترین خودروهای داخلی است که توانسته هم قد و اندازه رقبای وارداتی‌ خودش ظاهر شود. در حقیقت پروژه فروش ماشین های پژو از زمانی که پژو 405 وارد بازار ایران شد، تا امروز که پژو 206، پژو 207 و حتی پژو 2008 خرید و فروش می‌شود، برند پژو یکه‌تاز بازار خرید و فروش خودرو در ایران بوده است. برای خرید و فروش پژو هم می‌توانید روی خودرو 45 حساب کنید. در این وب سایت می‌توانید قیمت روز ماشین پژو 206 و سایر برندهای پژو را بررسی کنید و مدلی را برای خرید انتخاب کنید که با خواسته و بودجه شما سازگار است.

تاثیر قیمت در انتخاب مشتری

پرطرفدار بودن یک برند خودرو همیشه هم خوب نیست! مخصوصاً وقتی حرف از جوان‌پسند بودن خودروهای ایرانی به میان می‌آید، کمتر کسی پیدا می‌شود که به قیمت محصولات پژو مانند پژو 206 و 207 اشاره نکند.  زیرا جوان‌های ایرانی ترجیح می‌دهند اولین خودروی‌شان را از بین یکی از این مدل‌ها انتخاب کنند و بعد به سراغ مدل‌های دیگر بروند.

البته قیمت محصولات پژو همیشه در حد معقولی به نسبت سایر رقبا در بازار خودرویی داشته علی الخصوص پژو 206 در بازار داخلی در میان خانم‌ها هم جایگاه ویژه‌ای دارد. جمع و جور و تند و تیز بودن این خودرو آن را به یکی از برندهای محبوب در بین این گروه از خریداران ماشین‌های داخلی و خارجی تبدیل کرده است. بنابراین کسانی که قصد خرید یکی از محصولات برند پژو را دارند، زمان برایشان طلا است و نباید با وقت تلف کردن شانس داشتن یک ماشین جوان پسند و حرفه‌ای را از خودشان بگیرند!

اگر همیشه به دنبال ماشین دست اول هستید و دوست دارید اولین نفری باشید که مالک خودروی پژو می‌شود، با مراجعه به سایت خودرو 45 می‌توانید قیمت ماشین صفر را بررسی کنید. قیمت روز خودروهای داخلی و خارج مدام در این وب سایت به روز می‌شوند و می‌توانید با آگاهی درباره آخرین قیمت تعیین شده برای ماشین مورد نظرتان آن را خریداری کنید.

خودرو45 ماشین‌های داخلی و خارجی را به شرط کارشناسی و تحویل خودرو در ازای پرداخت مبلغ کامل به فروش می‌رساند. اگر می‌خواهید برای یکبار هم که شده خرید و فروش خودرو را بدون دردسر انجام دهید، این بار شانستان را آنلاین محک بزنید و با خودرو45 این کار را انجام دهید!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز