تهران پرینت

۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۲:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۷۶۲۸
تهران پرینت
مجتمع چاپ تهران پرینت بهترین مرکز خدمات چاپ در کل ایران آماده ارائه خدمات چاپ از جمله چاپ بروشور، مجله، کتاب، جعبه، تراکت، تقویم، سالنامه، سربرگ و انواع ساک‌های دستی با کیفیت قابل رقابت با نمونه‌های خارجی و تنوع در طرح و ایده آماده ارائه خدمات چاپ به صورت اینترنتی است.

به گزارش برنا، مجتمع چاپ تهران پرینت واقع در میدان بهارستان، خیابان ظهیرالاسلام، پلاک 57 در حال حاضر بهترین مرکز خدمات چاپ در ایران است. این مجتمع دارای مجهزترین و بهترین دستگاه‌های چاپ است و با بهره‌گیری از بهترین تیم طراحی تهران سفارشات شما را با بهترین کیفیت و زیباترین طراحی‌ها و با قیمتی بسیار مناسب‎ ارائه می‌دهد.

مجتمع تهران پرینت بهترین مرکز خدمات چاپ ایران

مجتمع تهران پرینت بارها به عنوان بهترین مرکز خدمات چاپ از سوی شما انتخاب شده است. این مجتمع کار خود را از سال 1382 شروع کرده است و از همان ابتدای کار مشتری‌مداری، تحویل فوری و ارائه بهترین خدمات را در اولویت خود قرار داده است.

تنوع خدمات در تهران پرینت

یکی از بزرگترین مزیت‌های تهران پرینت نسبت به سایر مراکز چاپ این است که انواع مختلف خدمات چاپ را انجام می‌دهد. شما هر نوع سفارشی که دارید با اطمینان خاطر می‌توانید به تهران پرینت بسپارید و مطمئن باشید بهترین کار را تحویل خواهید گرفت.

مجتمع تهران پرینت با چاپ انواع مختلف سفارش‌های شما از چاپ دیجیتال تا چاپ انواع جعبه‌ها و پاکت‌ها با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت برترین مرکز خدمات چاپ در ایران است.

خدمات مجتمع تهران پرینت شامل موارد زیر است:

  • چاپ کاتالوگ: کاتالوگ‌ها ابزارهای تبلیغاتی هستند که صاحبان کسب و  کار برای معرفی محصول، خدمات و برند خود از آن استفاده می‌کنند. از آنجایی که کیفیت و طرح کاتالوگ نشان‌دهنده کیفیت کار شماست بسیار مهم است که از طرح‌هایی استفاده کنید که بتواند مخاطب را جذب کند و همچنین کاغذ مورد استفاده و روکش جلد آن بهترین کیفیت را داشته باشد. چاپ کاتولوگ‌های با بهترین کیفیت کاغذ و روکش و بهترین طرح و تنوع رنگ آن هم با نازلترین قیمت و تحویل در عرض 24 ساعت یکی از دلایل محبوبیت تهران پرینت است. تهران پرینت بی‌دلیل بهترین مرکز خدمات چاپ ایران نشده است. ما همواره سعی داریم با بهترین کیفیت‌ها و زیباترین طرح‌ها آن هم با نازلترین قیمت و تحویل به موقع رضایت مشتری‌هایمان را که بزرگترین سرمایه کسب و کارمان هستند جلب کنیم.

تهران پرینت

چاپ انواع کاتالوگ‌ها تبلیغاتی و آموزشی با بهترین کیفیت در تهران پرینت

  • چاپ انواع تراکت و بروشور: طراحی زیبا و چاپ با بهترین کیفیت و تنوع رنگ برای تراکت‌ها و بروشورها که باید در همان چند ثانیه اول توجه مخاطب را به خود جلب کند اهمیت دوچندانی دارد. طراحی متفاوت و جذاب در مکان‌های شلوغی مانند مترو و ایستگاه‌های اتوبوس و جشنواره‌ها و فستیوال‌ها و نمایشگاه‌ها باعث جلب توجه رهگذرها و توجه به تراکت و بروشور شما می‌شود. تهران پرینت بهترین مرکز خدمات چاپ تراکت و بروشور است که همواره رضایت مشتری‌ها را جلب کرده است.
  • چاپ انواع تقویم و سالنامه:  تقویم‌ها و سال‌نامه‌ها یکی از محبوب‌ترین وبهترین روش برای تبلیغ کسب و کار شماست و کیفیت آن‌ها باعث جلب اعتماد مشتری نسبت به کار شما می‌شود. چطور ممکن است مشتری شما از کیفیت کار شما مطمئن شود در حالی که تقویم و سالنامه‌ای با طرح ضعیف و کاغذ نامرغوب تحویلش داده‌اید. مجتمع تهران پرینت با ایده‌ها و طرح‌های زیبا برای سالنامه و انواع تقویم رومیزی و دیواری تصویر ماندگار و زیبایی از برند شما در ذهن مشتری ثبت می‌کند.

تهران پرینت

سررسید زیبایی از مجتمع تهران پرینت

  • چاپ جعبه: چه جعبه‌ای که مورد نیاز شماست جعبه کادویی باشد و یا جعبه محصولات فروشگاه و کارخانه شما و یا جعبه دارویی یا کارتن‌های بزرگ مواد غذایی یا مواد بهداشتی و به طور کل تمام جعبه‌های مورد نیاز شما برای محصولات خود، مجتمع تهران پرینت انواع مختلف سفارشات چاپ جعبه شما را با بهترین کیفیت و پاین‌ترین قیمت انجام می‌دهد و چه چیزی برای محصولات شما مهم‌تر از جعبه‌ای که محصول و لوگو و توضیحات آن را با طراحی زیبا و کیفیت بالا ارائه دهد. تهران پرینت بهترین خدمات چاپ را برای چاپ جعبه در انواع مختلف از جعبه‌های سخت و کادویی تا جعبه‌های محصولات بهداشتی و آرایشی و دارویی کارتن‌های مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد.

تهران پرینت

چاپ انواع جعبه در مجتمع تهران پرینت

  • چاپ ساک دستی: تهران پرینت بهترین مرکز خدمات چاپ برای چاپ انواع ساک دستی با برند فروشگاه شما و همچنین ظراحی‌های بی‌نظیر و زیبا از محصولات شما بر روی ساک‌ها است. تهران پرینت انتخاب معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های ایران برای ساک دستی است و عنوان بهترین مرکز خدمات چاپ را در این زمینه از آن خود کرده است.

تهران پرینت، کیفیت بالا و قیمت مناسب

مجتمع چاپ تهران پرینت با دارا بودن مجهزترین دستگاه‌های چاپ و همچنین داشتن کادر حرفه‌ای و بهترین طراحان گرافیک و پایین آوردن سود خود برای رضایت مشتری، بالاترین کیفیت را با پایین‌ترین قیمت ممکن برای شما به ارمغان آورده است. همکاران ما در مجتمع تهران پرینت به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت سفارشات شما مطابق با سلیقه خودتان همراه با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند.

امکان سفارش آنلاین و تحویل فوری

تهران پرینت به عنوان برترین مرکز خدمات چاپ دارای استاندارهای جهانی و به روز ترین دستگاه‌های چاپ امکان سفارش آنلاین را نیز برای آن دسته از مشتریانی که امکان حضور در مجتمع را ندارند فراهم کرده است تا بتوانند با خیال راحت و به صورت خیلی ساده و با دسترسی آسان از خدمات مجتمع تهران پرینت استفاده کنند.

همچنین مجتمع تهران پرینت سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با امکان تحویل کمتر از 24 ساعت آماده کرده و به دست شما خواهد رساند. تهران پرینت علاوه بر کیفیت و قیمت پایین با وجود سفارشات بالا با افزایش تعداد دستگاه‌ها و پرسنل خود کوچک‌ترین تاخیری در ارائه خدمات نداشته واز این نظر توانسته رضایت تمام مشتری‌های خود را فراهم کند.

تضمین خدمات در تهران پرینت

یکی از مزیت‌های بزرگ تهران پرینت، تضمین خدمات است و این مسئله یکی از دلایل انتخاب تهران پرینت به عنوان بهترین مرکز خدمات چاپ است. مشتری‌های تهران پرینت با خیال راحت سفارش‌های خود را به این مرکز می‌سپارند و خیالشان راحت است که سفارش خود را با بهترین کیفیت و متنوع‌ترین و زیباترین طرح تحویل خواهند گرفت و تهران پرینت ضمانت خدماتی که به آن‌ها ارائه داده را کرده است.

ما در مجتمع چاپ تهران پرینت آماده قبول انواع سفارشات چاپی شما هستیم تا آن را به بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی به صورت آنلاین تحویل دهیم. برای ثبت سفارش کافی است به قسمت خرید و ثبت سفارش مراجعه کنید. همچنین مجتمع تهران پرینت امکان فروش کاغذ A4 و انواع دستگاه‌های چاپ را نیز با قیمتی پایین‌تر از تمام فروشگاه‌ها برای شما فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
امیر
|
-
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
سلام و وقت بخیر
مجموعه چاپ تهران یکی از مجموعه های معتبر چاپ در ایران هستن
تمامی پرسنل این مجموعه با حوصله و دقت بالا پاسخگو هستن
نکته خیلی مهم در بخش طراحیشون هست که با طراح های حرفه ای که دارن عملا نیاز حضوری برای طراحی لازم نیست و تمامی مراحل طراحی تا چاپ به صورت غیر حضوری انجام میشه
در مورد قیمت های این مجموعه بگم که تو یه سری از چاپ ها مثل چاپ سربرگ و کاتالوگ و جعبهو پاکت و به طور کلی چاپ های اختصاصی قیمتشون فوق العاده مناسبه اما در مورد چاپ کارت ویزیت و چاپ تراکت که فرم های عمومی هستن نسبت به سایرین قیمت بالاتری دارن
امیدوارم با نظرم تونسته باشم کمکتون کنم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز