بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۹۵۴۵
بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر
یکی از ارزهای دیجیتالی که قدرت نقدینگی بسیار خوبی دارد، تتر است. تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا به بازار عرضه شده‌اند، اما تتر قدرتمندترین ارز دیجیتال جهان است که بعد از بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین پرقدرت بر جایگاه برترین ارزهای دیجیتال تکیه کرده است.

به گزارش برنا، شاخص‌های تکنیکال در تایم‌فریم‌های مختلف می‌توانند وضعیت‌های خرید و فروش تتر را به‌صورتی متفاوت نشان دهند، ولی به‌طور معمول تتر نوسان قیمت هیجانی ندارد. آنچه که برای من و شما به‌عنوان کاربران بازار ارزهای دیجیتال بعد از موضوع نوسان قیمت مهم است، همکاری با صرافی‌هایی است که از اعتبار و پشتیبانی مناسب برخوردار باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب، به سراغ یکی از صرافی‌های بنام و معتبر در زمینه خرید و فروش تتر برویم. پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

13

 

 

معرفی ارز دیجیتال تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال واسطه است، که با ارزش بازار حدود ۷۸.۴۳ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار گرفته و سهم ۳.۵۵ درصدی از کل بازار را به خود اختصاص داده است. هر واحد تتر با قیمت ۱.۰۰ دلار معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن رقمی در حدود ۶۱.۳۷ میلیارد دلار است. در حال حاضر فعال‌ترین صرافی که در آن تتر معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۴.۱۸ از حجم معاملات روزانه است.

تتر با وجود تفاوت‌هایی که با سایر ارزها دارد، بیشتر نقش کاتالیزور را بازی می‌کند. تا پیش از ورود تتر به بازار، دارایی سرمایه داران مدام در معرض نوسانات شدید نرخ بازار ارز دیجیتال بود و معاملات با ریسک بالایی انجام می‌شد. به همین دلیل معامله‌گران برای مدیریت دارایی‌های خود ناچار بودند سرمایه خود را مدام از کریپتو به پول نقد و از پول نقد به کریپتو تبدیل کنند، که این کار یک ایراد داشت! این ایراد پرداخت مبالغ زیادی کارمزد به صرافی‌ها در فرآیند این تبدیل‌ها بود. ولی با پیدایش تتر این مشکل حل شد. بنیاد تتر که متعلق به صرافی بیتفینکس است، سازمانی است که پشتوانه دلاری این ارز دیجیتال را تأمین می‌کند.

 

آیا میتوان بدون احراز هویت تتر خرید؟

یکی از علاقه مندی‌های معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال، خرید تتر بدون احراز هویت است. برای خرید و فروش تتر باید در این سایت ثبت نام و احراز هویت کنیم، ولی بعضی از صرافی‌های آنلاین این وجه تمایز را دارند که بدون نیاز به احراز هویت، برای کاربران شرایط خرید و فروش تتر را فراهم کرده‌اند. در این سایت‌ها می‌توانیم بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس یا مدارک هویتی، در کمتر از یک دقیقه حساب خود را احراز هویت کنیم و از امکانات و خدمات آنها استفاده کنیم.

15

 

مزایای خرید و فروش تتر

فارغ از اینکه تتر یک ارز دیجیتال کاتالیزور است، خرید و فروش آن مزایای مختلفی دارد. از جمله:

  1. می‌توانیم براحتی آن را در کیف پول دیجیتال خود و یا کیف پول‌های موجود در صرافی‌ها ذخیره کنیم.

  2. ارسال و دریافت آن ساده و سریع انجام می‌شود.

  3. پشتوانه آن دلار پرقدرت ایالات متحده آمریکا است.

  4. از سرمایه ما در برابر نوسانات بازار ارز دیجیتال حفاظت می‌کند.

  5. باعث کاهش زمان نقل و انتقالات مالی بین حساب‌ها می‌شود.

  6. محدودیت‌های مکانی نقل و انتقالات مالی را از بین برده است.

  7. معاملات آن بدون پرداخت هزینه و کارمزد انجام می‌شود.

  8. هیچ گونه محدودیتی برای خرید و فروش ندارد.

 

انواع تتر در بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال

اگر با بازار ارزهای دیجیتال به‌تازگی آشنا شده‌اید، ممکن است اصطلاحاتی مانند تتر ترون، تتر اتریوم و تتر اومنی را شنیده باشید. این اصطلاحات کمی عجیب به نظر می‌رسند، اما در واقع همه آنها از لحاظ ماهیت و ارزش شبیه هم هستند. در حال حاضر ۸ نوع توکن تتر روی شبکه‌های بلاک چین عرضه شده است:

  1. USDT-Omni مبتنی بر بلاک چین بیت کوین

  2. USDT-ERC۲۰ مبتنی بر بلاک چین اتریوم

  3. USDT-EOS مبتنی بر بلاک چین ایاس

  4. USDT-TRC۲۰ مبتنی بر بلاک چین ترون

  5. USDT-Algorand مبتنی بر بلاک چین الگورند

  6. USDT-SLP مبتنی بلاک چین بیت کوین کش

  7. Liquid USDT بر اساس پروتکل ساید چین لیکویید نتورک مبتنی بر بلاک چین بیت کوین

  8. USDT-OMG Network بر اساس پروتکل سایدچِین layer-2 مبتنی بر بلاک چین اتریوم

پشتوانه تمامی این ارزها، دلار آمریکا و مدیریت آنها بر عهده بنیاد تتر است. بنابراین از نظر ماهیت و ارزش تفاوتی ندارند. در واقع بنیاد تتر برای ایجاد سهولت در بازار معاملات، روی تعداد زیادی از شبکه‌های ارزی، تتر عرضه کرده و این بستگی به کاربر و صرافی‌ها دارد که از کدام تتر پشتیبانی کنند.

نحوه خرید و فروش تتر یا USDT در صرافیها

برای خرید و فروش تتر، بهترین کار مراجعه به سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال یا صرافی‌های آنلاین است. با توجه به محدودیت‌های ناشی از تحریم، کاربران ایرانی برای خرید و فروش تتر از طریق صرافی‌های آنلاین می‌توانند از دو روش زیر اقدام کنند:

  1. خرید مستقیم از صرافی‌های آنلاین با ریال و کارت بانکی

  2. تبدیل سایر ارزهای دیجیتال به تتر در صرافی‌های خارجی مانند بایننس

خرید و فروش تتر در صرافی‌های آنلاین خیلی راحت انجام می‌شود. اما درباره صرافی‌های خارجی باید به این نکته توجه کنیم که به‌دلیل تحریم‌ها امکان فعالیت به آی پی‌های ایرانی داده نمی‌شود و ریسک مسدود شدن حساب‌ها همیشه وجود دارد. قیمت تتر همیشه برابر با ۱ دلار آمریکا است، ولی گاهی دچار نوسانات مختصری می‌شود. اگر بخواهیم کیف پول‌های مناسب برای نگهداری یا خرید یا فروش تتر را نام ببریم، شامل موارد زیر می‌شود:

  • کیف پول رسمی سایت تتر

  • کیف پول‌های تحت وب MyEtherWallet یا CoinPayment و OmniWallet

  • اپلیکیشن‌های موبایلی مانند Coinomi برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس

  • کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند پول ترزور و لجر نانو

 

معرفی بهترین و معتبرترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال و اولین صرافی آنلاین ارائه خدمات افتتاح حساب تتر بدون احراز هویت، ایکس پی اکسچنج است. این مجموعه با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه‌ی بازار ارزهای دیجیتال، با ایجاد امکانات مختلف برای معامله گران ایرانی، گامی مهم در مسیر کمک به آنها در خرید و فروش بی واسطه تتر با بهترین نرخ برداشته است. معامله گران می‌توانند نقل و انتقالات مالی خود را خیلی آسان و سریع انجام دهند. از نقاط قوت ایکس پی اکسچنج می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تجربه کاربری راحت و آسان؛ ایکس پی اکسچنج طوری طراحی شده، که کاربران می‌توانند خرید و فروش تتر را خیلی آسان و سریع انجام دهند.

  • امنیت حساب مشتریان؛ امنیت کابران و سرمایه آنها اولویت اول این مجموعه است که با رمزگذاری داده‌ها و احراز هویت کاربران امنیت آنها را ضمانت کرده است.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته؛ کاربران در هر ساعت از شبانه روز اگر با مشکلی مواجه شوند، تیم پشتیبانی این صرافی، پاسخگوی آنها خواهند بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز