هتل های نزدیک فرودگاه دبی

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۹۰۸۱۱
هتل های نزدیک فرودگاه دبی
شما پرواز تهران دبی را رزرو کرده‌اید، اما نمی‌دانید کدام هتل‌ها نزدیک فرودگاه این شهر واقع شده‌اند؟ ما می‌خواهیم در این مطلب چند مورد از هتل‌هایی که نزدیک فرودگاه دبی ساخته شده‌اند را معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، دبی یکی از شهرهای گردشگری حوزه خلیج‌فارس است که طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده. بسیاری از افراد از ایران و دیگر کشورها به این شهر سفر می‌کنند تا علاوه‌بر بازدید از جاهای دیدنی آن، تجهیزات و وسایل مختلف را هم خریداری کنند.

شما پرواز تهران دبی را رزرو کرده‌اید، اما نمی‌دانید کدام هتل‌ها نزدیک فرودگاه این شهر واقع شده‌اند؟ ما می‌خواهیم در این مطلب چند مورد از هتل‌هایی که نزدیک فرودگاه دبی ساخته شده‌اند را معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

فلورا این

این هتل 4 ستاره در یکی از خیابان‌های فرودگاه دبی واقع شده و مناسب برای کسانی است برای تجارت پرواز تهران دبی را رزرو می‌کنند. افرادی که برای تجارت یا انجام امور مختلف به این شهر می‌روند، باید فاصله کمی از فرودگاه داشته باشند تا بتوانند در کمترین زمان به کشور برگردند. هتل فلورا این، در فاصله کمی از مراکز خرید دیرا و فستیوال سیتی واقع شده و دسترسی خوبی برای  مهمانان به ارمغان خواهد آورد.

ازجمله مهمترین امکانات این هتل دبی لوکس می‌توانیم به استخر، استراحتگاه پشت بام و اینترنت رایگان اشاره کرد. وجود این امکانات باعث شده که افراد زیادی آن را برای اقامت انتخاب کنند. در هر هتل 4 ستاره امکاناتی مانند سونا، سالن بدنسازی و اسپا وجود دارد که هتل فلورا این هم از آن‌ها بهره می‌برد. مهمانان برای استفاده از این امکانات نباید هزینه‌ای پرداخت کنند.

برای این‌که مهمانان نخواهد به‌منظور میل کردن غذا مسیر طولانی را طی کنند، در این هتل یک رستوران هم ساخته شده و غذاهای با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در اتاق‌های این هتل، امکاناتی مانند چای ساز، تلویزیون، مینی‌بار، حمام (دوش یا وان)، سرویس بهدشتی فرنگی، اینترنت رایگان، مبل، دمپایی، وسایل بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد، سشوار، آویز لباس و... وجود دارد.

هتل 4 ستاره فلورا این چندین نوع واحد اقامتی دارد که هرکدام از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند و می‌توانید نسبت به تعداد و سلیقه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. میانگین هزینه اقامت در این هتل حدود 67 دلار بیان شده.

هتل های نزدیک فرودگاه دبی

هتل لومریدین

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی محسوب می‌شود و در خیابان فرودگاه واقع شده. لومریدین در مقایسه با دیگر هتل‌های نزدیک فرودگاه، لوکس‌ترین هتل به‌حساب می‌آید. این هتل هر انتظاری که از یک مجموعه اقامتی 5 ستاره داشته باشید را برآورده می‌کند. هتل 5 ستاره لومریدین 4 استخر، 18 رستوران، سالن اسپا و بدنسازی دارد که همه آن‌ها ساخته شده‌اند تا گردشگران بتوانند اقامتی ایده‌آل‌تری را تجربه کنند.

این هتل لوکس به‌دلیل واقع شدن در موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسانی برای رفتن به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید مهم این شهر برایتان فراهم می‌کند. امکانات ویژه‌ای هم در هرکدام از اتاق‌های این هتل تعبیه شده تا بتوانید اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در اتاق‌های هتل لومریدین پنجره‌هایی از کف تا سقف، دوش‌های بارانی و مبلمانی لوکس وجود دارد که بتوانید لحظاتی خوش را در آن‌ها داشته باشید.

امکانات دیگری مانند اینترنت رایگان، تلویزیون، دمپایی، دستگاه اسپرسو ساز، سشوار، کمد لباس و... هم در واحدهای این هتل وجود دارد. وجود همه این امکانات باعث شده که گردشگران بتوانند اقامتی خاطره‌انگیز را در این هتل لوکس تجربه کنند. برای اقامت در هتل لومریدین به‌طور میانگین باید 102 دلار برای هرشب بپردازید.

اسلیپ اند فلای

اسلیپ اند فلای یکی از هتل‌های فرودگاهی دبی است که در ترمینال 3 و کنار گیت‌های A قرار گرفته. یکی از ویژگی‌های هتل الیپ اند فلای، طراحی و معماری خاص آن است. برای ساخت این هتل از معماری اسکاندیناویایی بهره گرفته شده و با طراحی منحصربه‌فردی که دارد، هرگردشگری را هوس می‌اندازد که در آن اقامت کند. واحدهای این هتل به شکل خانه‌های یخی اسکیموها ساخته شده و در آن‌ها یک، دو یا سه تخت خواب قرار گرفته.

هتل های نزدیک فرودگاه دبی

برخی از واحدها هم برای انجام امور اداری ساخته شده تا مهمانان بتوانند کارهای اداریشان را بدون هیچ محدودیتی انجام دهند. این واحدها کاملا عایق هستند و هیچ صدایی از آن به بیرون نمی‌رود و مهمانان می‌توانند کارهای اداریشان را در آرامش انجام دهند. برای اقامت در این هتل باید به‌طور میانگین باید 34 دلار بپردازید.

هتل بین‌المللی پریمیر

این هتل در موقعیت مکانی عالی واقع شده و دسترسی آسانی برای رسیدن به فرودگاه ایجاد می‌کند. ازجمله امکانات این هتل می‌توانیم به وای‌فای رایگان، استخر روباز روی پشت‌بام، مرکز تناسب اندام، رستوران، کافی‌شاپ، بار، خدمات حمل‌ونقل رایگان به ساحت و مراکز خرید، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های کودکان، سالن اجتماعات، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کرد.

حمل‌ونقل فرودگاهی این هتل هر 30 دقیقه یک بار به ترمینال‌های 1 و 2 انجام می‌شود و اگر بخواهید به ترمینال 3 بروید، با شاتل فرودگاه یمی‌توانید به آن برسید. این هتل به‌دلیل امکانات متعددی که دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای توریست‌ها محسوب می‌شود و بسیاری از ایرانی‌ها هم آن را برای اقامت در دبی انتخاب می‌کنند.

همه هتل‌های گفته شده را می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا با قیمت مناسب رزرو کنید. اگر تجربه اقامت در هریک از این هتل‌ها یا رزرو پرواز تهران دبی از علی بابا را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید. مسافران با خواندن نظرات شما می‌توانند راحت‌تر محل اقامت موردنظرشان را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز