آغاز فعالیت اسنپ مارکت در کرج

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۵:۳۹
کد خبر: ۹۸۹۴۳۵
آغاز فعالیت اسنپ مارکت در کرج
سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت با همکاری هایپراستار، همواره در تلاش است تا امکان خریداری سریع، آسان و مطمئن محصولات سوپرمارکتی و سایر مایجتاج خانواده را برای هم‌میهنان سراسر کشور فراهم کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این سوپرمارکت اینترنتی در ابتدا فعالیت خود را از کلان شهر تهران آغاز کرد و خرید از تمامی شعب هایپراستار را برای کاربران تهرانی ممکن ساخت و به دلیل استقبال ساکنین عزیز شهر کرج،‌ حال فعالیت خود را در کلان شهر کرج شروع کرده است.. بر این اساس و با آغاز فعالیت اسنپ مارکت در کرج، از این به بعد این سوپر مارکت آنلاین، افتخار خدمت‌رسانی به هموطنان ساکن کرج را نیز بر عهده خواهد داشت. به این ترتیب، خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی و ارسال آن ها از شعب هایپراستار در تهران و کرج برای ساکنین این دو کلان شهر امکان‌پذیر است.

با راه‌اندازی این سوپرمارکت آنلاین در کرج، هموطنان کرجی می‌توانند کالاهای سوپرمارکتی را از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ مارکت سفارش داده و با توجه به موقعیت مکانی ثبت شده در وب‌سایت یا اپلیکیشن، اقلام خریداری شده را در کمترین زمان از نزدیکترین و مناسب‌ترین شعبه هایپراستار یعنی اکومال تحویل بگیرند. با شروع همکاری مشترک اسنپ مارکت و هایپراستار اکومال، این سوپرمارکت آنلاین کرج را در مناطقی نظیر جهانشر، گوهردشت، باغستان، شاهین ویلا، مهرشهر، دهقان ویلا، حصارک، گلشهر و رزکان تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهد. به این ترتیب، این سوپرمارکت اینترنتی کرج و تهران فرصتی مناسب برای خرید کالاها با قیمتی کمتر و به صرفه‌تر را برای هم‌میهنان فراهم کرده است.

فراموش نکنید که اگر برای اولین بار از اسنپ مارکت استفاده می کنید،‌تخفیف‌های اولین خرید  اسنپ مارکت را از دست ندهید. فروشگاه اسنپ مارکت، روزانه تخفیف‌هایی را روی محصولات خود اعمال می‌کند واین تخفیف ها از طریق اپلیکیشن، صفحه اینستاگرام و وب‌سایت اسنپ مارکت قابل مشاهده و پیگیری است. همچنین، این سوپرمارکت اینترنتی برای کلیه افرادی‌که برای اولین‌بار قصد عضویت و خرید از اسنپ مارکت را دارند، یک تخفیف ویژه به نام "تخفیف اولین خرید از اسنپ مارکت" در نظر گرفته است. به این شکل که بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن روی گوشی‌ همراه خود و وارد کردن شماره همراهتان کدی با عنوان "تخفیف اولین خرید از اسنپ مارکت" برای شما ارسال خواهد شد که به کمک آن می‌توانید کالاهای موردنیازتان را با صرف هزینه کمتری خریداری کنید.

اسنپ مارکت

خرید از اپلیکیشن اسنپ مارکت درست مانند خرید از هایپراستار کرج و یا سایر شعب هایپراستار در تهران است، اما به صورت آنلاین! بنابراین، هموطنانی که به هر دلیلی نمی‌توانند یا نمی‌خواهند به صورت حضوری ازهایپراستارهایی همچون اکومال، باکری، تیراژه 2 و....  خرید کنند، از این به بعد قادر خواهند بود تا فقط با چند کلیک، کالاهای سوپرمارکتی خود نظیر مواد غذایی، مواد شویند و غیره را به صورت اینترنتی سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز