بورس امروز ۱ مهر ۹۹/ ادامه ریزش بورس

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۲۰۸۹
بورس امروز ۱ مهر ۹۹/ ادامه ریزش بورس
بازار بورس امروز نیز در ادامه ریزش روزهای گذشته با افت همراه بود، اما نشانه‌هایی از آرام شدن این روند نیز در بازار وجود دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، شاخص کل بورس در معاملات صبح امروز با بیش از 24 هزار واحد ریزش به عدد یک میلیون و 570 هزار واحدی رسید.

این در حالی است که ریزش بازار تا حدودی کند شده است و برخی بر این باورند که ممکن است روند نزولی بازار رو به اتمام باشد و برای هفته آینده بازاری سبز داشته باشیم.

با این وجود شاخص کل هم وزن نیز در معاملات امروز با بیش از 6 هزار واحد ریزش به عدد 411 هزار واحدی رسید.

ریزش بازارهای سرمایه در سرتاسر جهان در حال رخ دادن است و این موضوع بدون شک بر بازار ایران نیز تاثیر گذاشته است. علاوه بر این مساله ایجاد تحریم های جدید برای ایران و همچنین واهمه معدود شرکت های خارجی که با ایران کار می کنند از تشدید تحریم ها، موجب شده است که ریسک سرمایه گذاری در بازار به شدت افزایش یابد.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که در پی ریزش قیمت کامودیتی ها در جهان و وابستگی بالای بازار بورس کشور به قیمت کالاها، ممکن است بر ادامه روند بازار تاثیرگذار باشد و تا حدودی ریزش را تشدید کند.

با این وجود پیش بینی می شود که پس از فروکش کردن جریان روانی تحریم، بازار به سمت صعودی شدن بازگردد، اما نه با یک خط شارپ، بلکه با روندی آهسته و نوسانی.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز