برگزاری مراسم احیا شب های قدر در بیش از ۲٠ نقطه شهرستان قرچک

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۴۱۴۷
برگزاری مراسم احیا شب های قدر در بیش از ۲٠ نقطه شهرستان قرچک
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک از برگزاری مراسم احیا شب های قدر در بیش از ۲٠ نقطه شهرستان قرچک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در خصوص برگزاری مراسم شب های قدر در این شهرستان اظهار داشت:  امسال نیز همانند دیگر مراسمات مذهبی سال گذشته به دلیل فراگیری ویروس کرونا این مراسمات طبق نظر و شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در شهرستان قرچک برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

وی افزود: طبق برگزاری جلسات مختلف بیش از ۲٠ نقطه از شهرستان قرچک برای مراسمات ایام لیالی قدر دیده شده تا این شهرستان بار دیگر جلوه معنوی به خود گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک خاطرنشان کرد: مراسمات لیالی قدر در محله های مختلف شهرستان انجام می شود و یکی از محوری ترین مراسمات در منطقه فضای باز شهدای گمنام برپا و حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی، امام جمعه قرچک و حجت الاسلام و السلمین مهدی پور، استاد حوزه از سخنرانان و حسن شالبافان، حمید خدام، محمدتقی جلالی و داوود شکاری به ترتیب از مداحان شب ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در این محفل هستند.

عبدالرحیمی در پایان گفت:مراسم محوری شهدای گمنام از ساعت ۲۳ آغاز می شود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی طبق منویات مقام عظمای ولایت همواره یک اصل در برپایی مراسمات انقلابی و مذهبی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز