رئیس ستاد انتخابات استان تهران :

داوطلبان انتخابات باید رعایت منافع‌ملی و قانون‌مداری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۹:۵۹
کد خبر: ۸۴۹۲۲۶
داوطلبان انتخابات باید رعایت منافع‌ملی و قانون‌مداری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند
حسن‌بیگی گفت: داوطلبان انتخابات باید منافع ملی را در رفتارهای انتخاباتی خود در نظر گرفته و قانون‌مداری را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ دومین جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس و  انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری  به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران و سایر اعضا و فرمانداران شهرستان های استان در محل استانداری تهران برگزار شد.

حسن‌بیگی، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران در این جلسه اظهار داشت: این تاکید را داریم که داوطلبان انتخابات باید منافع ملی را در رفتارهای انتخاباتی خود در نظر گرفته و قانون‌مداری را سرلوحه امور خود قرار دهند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید داشت: در فرآیند انتخابات مجری آن هستیم و نباید به گونه‌ای عمل شود که شائبه طرفداری یا جانبداری از یک شخص یا جناح را در بین مردم داشته باشیم.
 
وی افزود: بی‌طرفی کامل به معنای برخورد انفعالی نیست و ما نظاره‌گر تخلفات احتمالی در تبلیغات انتخاباتی نخواهیم بود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: بر اساس تصریح قانونگذار، فضای انتخابات به صورت مستمر رصد شده ملاحظات قانونی در این باره در نظر گرفته می‌شود. توجه به صیانت از آرای مردم و اهتمام نسبت به سلامت انتخابات، اصل غیرقابل اغماض بوده و خط قرمز ما است. 
 
وی تصریح کرد: تاکید بر لزوم افزایش مشارکت عمومی باید سرلوحه کار قرار بگیرد، چرا که افزایش مشارکت عمومی منجر به افزایش قدرت ملی و ایستادگی در برابر دشمنان خواهد شد.
 
حسن بیگی یادآور شد: داوطلبین مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات از تاریخ دهم تا شانزدهم خردادماه، فرصت خواهند داشت تا در راستای حضور در رقابت‌های انتخاباتی از سمت قانونی خود استعفا دهند. 
 
وی در پایان نیز تصریح کرد: باید تزریق امید و نشاط به جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان در دستور کار قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز