فاصلۀ ما با تقویت مغز: یک میز پینگ پنگ آپارتمانی

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۶۵۰۴۶
فاصلۀ ما با تقویت مغز: یک میز پینگ پنگ آپارتمانی
اگر تاکنون فکر می‌کردید که ویژگی‌های مثبت مغز و میزان هوش، وراثتی‌ست، باید به شما بگوییم سخت در اشتباه بود‌ه‌اید و امروز با نکات شگفت‌انگیز و جالبی آشنا می‌شوید که احتمالا دیدگاه خود را تغییر می‌دهید و در اولین فرصت خرید اینترنتی میز پینگ پنگ را تجربه می‌کنید.

به گزارش برنا، شاید شما هم هر روز عناوین متفاوتی مانند چگونه مغز را تقویت کنیم یا راه‌های جلوگیری از کندشدن مغز را دیده باشید و این موضوع‌ها ذهن‌تان را درگیر کرده باشند. احتمالا شک دارید که می‌توان مغز را رشد داد و حافظه قوی‌تری داشت یا نه؟!

اگر تاکنون فکر می‌کردید که ویژگی‌های مثبت مغز و میزان هوش، وراثتی‌ست، باید به شما بگوییم سخت در اشتباه بود‌ه‌اید و امروز با نکات شگفت‌انگیز و جالبی آشنا می‌شوید که احتمالا دیدگاه خود را تغییر می‌دهید و در اولین فرصت خرید اینترنتی میز پینگ پنگ را تجربه می‌کنید.

مغز را مانند ماهیچه‌ها ورزش دهید

دکتر جواد حاتمی، عضو هیات علمی و مدیر مرکز توانبخشی شناختی دانشگاه تهران، بیان می‌کند که ورزش مغز همچون ماهیچه‌های بدن ضروری‌ست و به‌کمک فعالیت‌های ورزشی می‌توانیم از آن مراقبت کنیم.

احتمالا شما هم دوست دارید با روتین ورزشی و انتخاب ورزشی مناسب به سلامت روان و هم‌چنین جذابیت ظاهری خود کمک کنید و آن‌ها را دو برابر کنید.

ورزش‌های زیادی وجود دارد که متناسب با سن‌ و توانایی‌تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید؛ اما می‌خواهیم ورزشی مفرح و در عین حال بدون فشار زیاد را معرفی کنیم که باعث آسیب به زانو و کمرتان نمی‌شود.

تنیس روی میز (پینگ پنگ) تاثیر زیادی بر روی مغز دارد و مزیت‌های بسیار زیادی برای شما به همراه می‌آورد.  

این رشته‌ی ورزشی کم‌خطر است و در هر سنی که باشید، می‌توانید این بازی جذاب را با توپ پینگ پنگ خاطره‌انگیز تجربه کنید.

رابطۀ میز پینگ پنگ آپارتمانی و افسردگی

اکثر ما در مدرسه، پارک و یا باشگاه بارها راکت پینگ پنگ را به دست گرفته‌ایم و به صورت تفریحی در حد یک ساعت نیز این بازی را انجام داده‌ایم؛ اما با اثربخشی آن آشنا نبودیم و نمی‌دانستیم چه فواید اعجاب‌انگیزی در آن نهفته است. حالا با آگاهی بیشتر، قصد و نیتی جدی برای خرید اینترنتی میز پینگ پنگ آپارتمانی پیدا می‌کنیم.

پینگ پنگ ورزشی پرهیجان و پرتحرک است که با تمرین مداوم تاثیر آن در پرورش تمرکز، افزایش سرعت و تیزبینی چشم‌گیر خواهد بود.

تحرک زیاد و تنوع بالا در حرکاتی که در کنار میز پینگ پنگ آپارتمانی انجام می‌شود، عاملی‌ست که از افسردگی جلوگیری می‌کند. می‌بینید که در خانه هم می‌توانیم با افسردگی مقابله کنیم. پس کافی‌ست عزم‌تان را جزم کنید و برای یک بار هم که شده پینگ پنگ را امتحان کنید. قطعا پشیمان نمی‌شوید.

خرید اینترنتی میز پینگ پنگ

توپ پینگ پنگ جدید، نماد کم‌خطربودن این ورزش

این رشته‌ی ورزشی در دسته‌ی ورزش‌های کم‌خطر قرار گرفته است و آسیب‌دیدگی‌هایی که در اکثر ورزش‌ها می‌بینیم، به‌ندرت در پینگ پنگ شاهد آن هستیم. نماد این کم‌خطربودن هم توپ پینگ پنگ است که با فناوری جدید آن، ضرری به بزرگ و کوچک نمی‌رساند.  

اگر می‌خواهید علاوه بر هوش و حافظه، ماهیچه‌های کمر را هم تقویت کنید و از بروز کمردرد و زانودرد جلوگیری کنید، پیشنهاد ما باز هم پینگ پنگ است.

شاید تعجب کنید که این ورزش به‌طور شگفت‌انگیزی از بیماری شایع سرطان سینه در خانم‌ها جلوگیری می‌کند.

اگر دوست دارید افزایش وزن نداشته باشید، تحرک در پینگ پنگ در این زمینه بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

همه‌ی افراد فارغ از هر سن، چه پیر و چه جوان می‌توانند به صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال کنند.

پینگ پنگ از چه زمانی وارد ایران شد؟

ورزش پینگ پنگ توسط انگلیسی‌ها وارد ایران شد. زمانی‌که مستشاران انگلیسی در جنوب ایران فعالیت داشتند هنگام فراغت خود پینگ پنگ بازی می‌کردند و طولی نکشید که ایرانی‌ها هم ترغیب به امتحان این ورزش شدند.

در سال 1317 در شهرهای جنوبی همانند آبادان و مسجد سلیمان، در سال 1324 برای اولین بار مسابقات این رشته برگزار شد.

پینگ پنگ طرفداران زیادی در بین مردم داشت و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. در طی 9 سال فدراسیون تنیس روی میز در سال 1326 تاسیس و جدی‌تر از گذشته پیگیری شد.

پینگ پنگ را از کجا و چگونه شروع کنیم؟

اگر تصمیم به شروع پینگ پنگ گرفتید، به شما تبریک می‌گوییم و باید این نکته را از قلم نیندازیم که در ابتدای کار به راکت یا میز پینگ پنگ آپارتمانی حرفه‌ای و گران‌قیمت نیاز ندارید و می‌توانید با میز و راکتی میان‌رده تمرین‌های خود را شروع کنید.

پس از این‌که کمی حرفه‌ای شدید و شناخت کاملی از راکت و توپ پینگ پنگ پیدا کردید، می‌توانید مناسب‌ترین تجهیزات را تهیه کنید.

خرید راکت و توپ پینگ پنگ

اگر مبتدی هستید و تازه شروع کرده‌اید، می‌توانید راکت آماده تهیه کنید. راکت‌های آماده نیازی به سرهم کردن اجزا ندارند و به همراه کیف و توپ پینگ پنگ در اختیار شما قرار می‌گیرد. راکت آماده قیمت مناسبی دارد و با تهیه آن می‌توانید تمام حرکات را یاد بگیرید و تجربه کسب کنید. معمولا راکت‌های آماده علاوه بر این‌که برای افراد مبتدی مناسب است، برای افرادی که تفریحی بازی می‌کنند هم مناسب است.

خرید اینترنتی میز پینگ پنگ

امروزه توپ‌ پینگ پنگ با تکنولوژی جدیدی ساخته می‌شود که برای محیط زیست هم ضرر کمتری دارد.  

پس از آنکه به پینگ پنگ علاقه‌ی زیادی پیدا کردید و حرفه‌ای شدید، همانند بازیکنان حرفه‌ای که اجزای راکت را خودشان جداگانه تهیه می‌کنند و سپس با هر ترکیبی که دوست دارند مونتاژ می‌کنند، عمل کنید.

یک بازیکن خوب و حرفه‌ای به تکنیک‌هایی مسلط است که با راکتی ساده و معمولی می‌تواند بهترین بازی را ارائه دهد.

نکات مهمی که در خرید اینترنتی میز پینگ پنگ باید به آن توجه کنیم

برای خرید اینترنتی میز پینگ پنگ بهتر است بدانید همیشه گران‌ترین مدل برای شما مناسب نیست. شما باید شرایط و نیاز خود را بسنجید و پس از آن با در نظر گرفتن تمام جوانب محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ابتدا باید فضای مورد نظر خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید یک میز پینگ پنگ آپارتمانی می‌خواهید یا فضای باز.

اگر میز پینگ پنگ آپارتمانی می‌خواهید و قصد دارید در سالن از آن استفاده کنید، باید بدانید این میز‌ها نسبت به تغییرات دما حساس هستند. این تغییر دما منجر به جدا شدن قسمت‌های مختلف میز می‌شود و بهتر است اقدامات لازم برای نگهداری آن را انجام دهید.

میزهای مورد استفاده در فضای خارجی طراحی متفاوتی دارد و بهترین جنس آن استیل گالوانیزه است و سطح آن ضدآب و قابل‌حمل هم است.

میز پینگ پنگ انواع مختلفی دارد که عبارت است از: میزهای معمولی با قابلیت تنظیم ارتفاع، میزهای فانتزی پینگ پنگ، میزهای مخصوص استخر و میزهای استاندارد.

قابلیت حمل‌ونقل میز پینگ پنگ آپارتمانی، ضخامت میز، سطح جنس میز، اعتبار شرکت تولیدکننده از جمله عوامل اثرگذاری است که باید در انتخاب میز در نظر بگیرید.

برای این‌که خرید مطمئن‌ و با کیفیتی داشته باشید، پس از جمع آوری اطلاعات و تحقیق به شما پیشنهاد می‌کنیم با متخصص ورزشی نیز مشاوره کنید. راهنمایی‌های مشاوران و متخصصان این زمینه به خرید بهتر راکت و توپ پینگ پنگ کمک می‌کند و با اطمینان کامل می‌توانید محصول را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی میز پینگ پنگ به شما امکان مقایسه طرح‌ها، برندها و کیفیت‌ها را به شما می‌دهد و می‌توانید خرید خوبی را تجربه کنید.

نظر شما