معاون راهداری خبر داد:

بهره برداری از سه مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان سال

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۴۴۰۲
بهره برداری از سه مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان سال
معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری استان یزد از بهره بردای از سه مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حامد معتمدی‌ با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: سه مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی، تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد که با این حساب تعداد این مجتمع ها، از سه مرکز در سال ۹۶ به  پانزده باب در سال ۹۹ ارتقاء می یابد.

معتمدی به ضرورت احداث مجتمع های خدماتی - رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه رانندگان باید بعد از هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند، بنابراین برای فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، ارایه خدمات مورد نیاز آنها در سفر، کاهش میزان سوانح جاده‌ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و تامین فضای مناسب برای اقامه نماز، ساخت و بهره‌برداری از مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

وی در ادامه، برنامه ریزی، مکان یابی و نظارت بر ساخت و بهره برداری از مجتمع های خدماتی و رفاهی را از جمله وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها دانست.

معتمدی اظهارکرد: هم اکنون با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور که ناشی از اثرات ویروس کووید 19 است، بُعد نظارت بر بهره برداری مجتمع ها با جدیت بیشتری دنبال می شود.

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری استان یزد، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی بازدید مستمر از وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، سرویس های بهداشتی، پمپ بنزین ها و سایر اماکن عمومی به صورت ویژه پیگیری و انجام می شود، البته در حین این بازدیدها توصیه ها و تذکرات بهداشتی از جمله نحوه تهیه مواد و ضدعفونی سطوح، به پرسنل مجتمع های خدماتی و رفاهی ارائه می شود​.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز