مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

مدیران دهه شصتی شرایط را بهتر درک می‌کنند/ خانه جوان محل هم افزایی توانمندی‌هاى جوانان و تمرین مسئولیت پذیرى است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۷:۱۸
کد خبر: ۸۳۵۵۸۸
مدیران دهه شصتی  شرایط را بهتر درک می‌کنند/ خانه جوان محل هم افزایی توانمندی‌هاى جوانان و تمرین مسئولیت پذیرى است
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ویژگی مدیران جوان دهه شصتی نگاه متفاوت آنها به موضوعات است به گونه ای که شرایط را بهتر درک می کنند و چندان علاقه ای به حرف های کلیشه ای ندارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی جوانان خراسان رضوی با اشاره به دیدار مسئولان با مقام معظم رهبرى در ١٤ فروردین ماه گفت: ایشان در این دیدار توجه ویژه ای به موضوع جوانان داشتند و فرمودند: امروز همه بویژه جوانان باید در عرصه های علم و فناوری، اخلاق، سبک زندگی، مسائل اقتصادی، مسائل فرهنگی و در جبهه حرکت های سیاسی و آگاهانه، فعال و پرنشاط در صحنه حضور داشته باشند.

 کریمی خطاب به مدیران حاضر در ستاد ساماندهی خراسان رضوی خواهان توجه جدی به ظرفیت سمن های جوانان استان و واگذاری پروژه ها و برنامه ها به آنان شد.

 وی با اشاره به حضور چند ساعته در خانه جوان مشهد و نشست با سمن های جوانان استان و مجمع مشورتی؛ خانه جوان را محل هم افزایی توانمندی‌هاى جوانان و تمرین مسئولیت پذیرى و مشارکت جویی هدفمند خواند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ویژگی مدیران جوان دهه شصتی نگاه متفاوت آنها به موضوعات است به گونه ای که شرایط را بهتر درک می کنند و چندان علاقه ای به حرف های کلیشه ای ندارند.

وی با اشاره به دیدار مسئولان با مقام معظم رهبرى در ١٤ فروردین ماه گفت: ایشان در این دیدار توجه ویژه ای به موضوع جوانان داشتند و فرمودند: امروز همه بویژه جوانان باید در عرصه های علم و فناوری، اخلاق، سبک زندگی، مسائل اقتصادی، مسائل فرهنگی و در جبهه حرکت های سیاسی و آگاهانه، فعال و پرنشاط در صحنه حضور داشته باشند.

کریمی خطاب به مدیران حاضر در ستاد ساماندهی خراسان خواهان توجه جدی به ظرفیت سمن های جوانان استان و واگذاری پروژه ها و برنامه ها به آنان شد.

وی با اشاره به حضور چند ساعته در خانه جوان مشهد و نشست با سمن های جوانان استان و مجمع مشورتی؛ خانه جوان را محل هم افزایی توانمندیهاى جوانان و تمرین مسئولیت پذیرى و مشارکت جویی هدفمند خواند.

نظر شما