#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

وزیر اطلاعات: ملل مسلمان چشم به ایران اسلامی دوختند

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۰:۱۹
کد خبر: ۸۱۱۰۸۶
وزیر اطلاعات: ملل مسلمان چشم به ایران اسلامی دوختند
وزیر اطلاعات تاکید کرد: امروز ملل مسلمان و دیگر نقاط چشم به ایران اسلامی دوختند و این چنین ایران اسلامی جشن چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مراسم 22 بهمن 97 با حضور حداکثری مردم در مرکز استان با حضور نماینده ولی فقیه، وزیر اطلاعات، استاندار و مقامات استانی و اجرایی و نظامی انتظامی و لشکری در میدان قدس برگزار شد. 

حجت الاسلام، وزیر اطلاعات، در جمع مردم  شهرستان بیرجند گفت: بیرجند شهر عالمان وارسته و عالمان برجسته است.

وی یا اشاره به اینکه همزمانی انقلاب با دهه فاطمیه ادامه راه حضرت فاطمه زهرا است، بیان کرد:  فاطمه زهرا و خانواده خود را نداشتن بلکه دین اسلام دغدغه اوست.

وی با تاکید براینکه  یا حضرت فاطمه زهرا دین اسلام را زنده کرد و گفت: امام خمینی هم در زمانی به جنگ سلطنت طاغوت رفت که تنها بود. علوی بابیان اینکه حوزه  ها یکی از مراجع مبارزه بود ادامه داد: بیشترین موقعیت در دست سوسیالیسم ها بود و در دانشگاهم شرایط پاسخ به مبارزه نبود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه هیات موتلفه اسلامی تشکیل شد و امام بازاریان را به میدان آوردند، افزود: امام با فریادهایی خود حوزه را وارد میدان کردند. 

وزیر اطلاعات بیان کرد: تا قبل از امام هر  مبارزه ای صورت گرفت خطاب شاه نبود. 

وی تاکید کرد: امام از همان اول خطاب به شاه هشدار داد و به شاه گفت که کاری نکن که همچون پدرت تو را از کشور بیرون کنیم. وزیر اطلاعات با اشاره اینکه  نگذاشتن که شعله انقلاب بخوابد افزود: ریشه انقلاب در قرآن است و هیچ پیروزی جز سرمایه گذاری نیست.

علوی بیان کرد: انقلاب ها فاز سیاسی و نظامی بودند و امام هیچ حسابی روی نظامی ها باز نکرد  و ارتش را برای مردم و مال مردم می دانست.

علوی گفت: امام به ارتش اعتماد داشت و همه را ازخود دانستند و خود را از مردم دانستند. وی تاکید کرد: حضور همیشه مردم در صحن های انقلابی توطئه های دشمنان را خنثی کرد. علوی بیان کرد: امروز ملل مسلمان و دیگر نقاط چشم به ایران اسلامی دوختند و این چنین ایران اسلامی جشن چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد. 

علوی بیان کرد: ایران مردمی مقاوم و انقلابی دارد که باپشتوانه همین مردم پرچم کشور عزیزمان را به امام زمان برساند.

نظر شما