دبیر سمن پویندگان مهر آفتاب:

طرح نذر هزینه اعتکاف در بیرجند اجرا می شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸:۳۳
کد خبر: ۹۷۳۵۴۴
طرح نذر هزینه اعتکاف در بیرجند اجرا می شود
ناصری درباره طرح نذر اهدای هزینه اعتکاف بیان کرد: قطعا لذت روحی و عبادی که در نذر هزینه اعتکاف برای کمک به محرومان هست کمتر از اعتکاف در خانه خدا نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شکوفه ناصری دبیر سمن پویندگان مهر آفتاب ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد امام باقر (ع) اظهار کرد: ماه رجب ماه پرفضیلت و فرصتی برای خودسازی است.

وی افزود: این ماه سرشار از فضیلت بوده و به تعبیری ماه خداست و در روایات بیان شده که اگر کسی فضائل ماه رجب را درک نکند، نمی تواند فضیلت ماه شعبان و رمضان را درک کند.

ناصری با بیان اینکه این ماه، شروعی برای فصل نیایش است، گفت که در این ماه رجب به دعا و نماز و نوافل و روزه مستحبی بسیار سفارش شده است.

دبیر سمن پویندگان مهرآفتاب باشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: امسال باتوجه به لغو مراسم اعتکاف در کل کشور ما در طرح نذر هزینه اعتکاف جهت سلامتی و دفع بلاها و رفع مشکلات اقتصادی را برنامه ریزی کردیم

وی در ادامه تشریح کرد در بسیاری از نقاط کشور در پی انتشار ویروس کرونا بسیاری از کارگران تعطیل شدند و فشار اقتصادی به بسیاری از اقشار جامعه آن هم در آستانه عید نوروز و سال جدید وارد شده است به میمنت میلاد مولا علی علیه السلام طرح نذر اهدای هزینه اعتکاف را اجرا کردیم.

ناصری در انتها درباره طرح نذر اهدای هزینه اعتکاف بیان کرد: قطعا لذت روحی و عبادی که در نذر هزینه اعتکاف برای کمک به محرومان هست کمتر از اعتکاف در خانه خدا نیست.

وی در پایان اظهار کرد: رجب ماه خدا، ماه ولایت و ماه دلدادگی بندگان خاص پروردگار یعنی اهل بیت و ولایت مطلقه فقیه است. ان‌شاالله تمرین این ولایتمداری در روز قیامت که روز توحید و ولایت است ما را سربلند کند.

شماره کارت جهت واریز کمک های مردمی: 6037997599090884به نام موسسه پویندگان مهرآفتاب

 

نظر شما