مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کرد:

با همکاری شهرداری ها می توان رشته اسکیت خوزستان را متحول کرد/ نگهداری ضابطه مند از مجموعه های ورزشی نیازمند مصوبات قانونی است

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۶۶۱۹
با همکاری شهرداری ها می توان رشته اسکیت خوزستان را متحول کرد/ نگهداری ضابطه مند از مجموعه های ورزشی نیازمند مصوبات قانونی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: رشته اسکیت در خوزستان از ظرفیت و زیرساخت های مناسبی برخوردار است و در این رشته استعدادهای فراوانی داریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری امروز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات اسکیت استان که با حضور بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون و اعضای مجمع تشکیل شد، اظهار کرد: باید بگویم که این رشته در استان خوزستان از ظرفیت ها و زیرساخت های خوبی برخوردار است.

 او گفت: استان خوزستان در این رشته استعدادهای فراوانی دارد و وظیفه ما توجه به این استعدادها و رشد و شکوفایی آنها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه فعالیت و فعال بودن دفتر هیات در استان امری ضروری و مهم است افزود: برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت پیشکسوت ها همواره مورد تاکید بوده و استفاده از همه نیروهای توانمند در این رشته و فعال بودن دفتر هیات امری اجتناب ناپذیر است.

حیدری بیان کرد: مدیریت جدید باید بر اساس برنامه ریزی مشخص و فراهم نمودن سخت افزار و نرم افزار لازم این رشته در راستای توسعه ورزش اسکیت در استان خوزستان گام بردارد.

او با اشاره به این که قطار توسعه ورزش در استان خوزستان راه افتاده، ادامه داد: این قطار سرعت خوبی گرفته و با توجه به ظرفیت های خوب استان به مسیر خود ادامه می دهد در خوزستان پروژه های ارزشمندی داریم که امیدواریم تا پایان سال به انجام برسند.

 مدیرکل ورزشو جوانان خوزستان با اشاره به اینکه خانواده ها به شدت به این رشته علاقه مند هستند، اظهار کرد: باید از ظرفیت شهرداری ها در استان برای توسعه این رشته استفاده کنیم با توجه به قراردادی که با شهرداری ها در این زمینه داریم می‌توانیم اقدامات مشترکی را در راستای توسعه این ورزش و فراهم کردن زیرساخت های بیشتر برای رفاه حال خانواده‌ها و ورزشکاران انجام دهیم.

حیدری در پایان اضافه کرد: برای ساماندهی مجموعه های ورزشی استان گام هایی برداشته شده است، ورزشگاه غدیر در حال ساماندهی است و دیگر مجموعه های ورزشی استان نیازمند مصوباتی هستند تا نگهداری از آنها ضابطه مند شود.

لازم به ذکر است در انتخابات مجمع هیات اسکیت خوزستان، "صادق ظهیری" با کسب ۱۴ رای توانست به عنوان رییس هیات انتخاب شود.

 

نظر شما