رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان خبر کرد:

برپایی ایستگاه صلواتی و مواکب عزاداری در شادگان ممنوع است

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۹۴۴۸
برپایی ایستگاه صلواتی و مواکب عزاداری در شادگان ممنوع است
رئیس ستاد عتبات عالیات شادگان گفت: به دلیل شیوع بالای بیماری کرونا، برپایی هرگونه شرایط تجمع انسانی از جمله استقرار ایستگاه صلواتی، موکب و چادر عزاداری درنقاط شهری و روستایی این شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، محمد جلیل قناد امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا تا این لحظه هیچ گونه راهپیمایی اربعین در کشور عراق و ایران برگزار نخواهد شد.

او با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا آیین پیاده‌روی اربعین برگزار نخواهد شد، گفت: شیوع کرونا ویروس برنامه‌های برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس ستاد عتبات عالیات شادگان با بیان اینکه ممنوعیت برای حضور در راهپیمایی اربعین در عراق مصوبه ستاد ملی کرونا است، افزود: توصیه می‌شود که مردم با درنظر گرفتن این ممنوعیت‌ها از مراجعه به مرز شلمچه برای سفر به عراق خودداری کنند.

قناد در خصوص نحوه اطلاع رسانی اربعین بیان کرد: هر گونه اطلاع رسانی در این حوزه از طریق ستاد اربعین استان انجام می‌شود تا صحبت‌های متفرقه به مردم منتقل نشود.

رییس ستاد عتبات عالیات شادگان در پایان اضافه کرد: بنابه اعلام و اطلاعیه ستاد اربعین برگزاری هر گونه راهپیمایی و پیاده‌روی گروهی و کاروانی با هر عنوان به سمت مرز شلمچه ممنوع و برخلاف شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا خواهد بود.

 

نظر شما