سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان بیان کرد:

هدف اصلی ما قهرمانیست / بسکتبال آبادان رشد و پیشرفت کرده است / پتانسیل بالای بازیکنان بومی

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۵۷۰۵
هدف اصلی ما قهرمانیست / بسکتبال آبادان رشد و پیشرفت کرده است / پتانسیل بالای بازیکنان بومی
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با تاکید بر اینکه هدف اصلی تیم کسب قهرمانی در مسابقات آتی لیگ برتر است، گفت: تمام تمرکز و شیوه و نوع تمرین خود را بر این اصل پایه گذاری کرده ایم.

شایسته متشرعی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان درباره حضور مجددش به عنوان سرمربی تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: خوشبختانه این اتفاق خوب دوباره برای من رقم خورد و توانستم باز در خدمت این تیم باشم. سال گذشته اهدافی برای این تیم داشتیم که تحقق آن در کوتاه مدت میسر نبود، انشالله در فرصت پیش رو به اهدافم برسیم.

او پیرامون پتانسیل بانوان بسکتبالیست آبادان گفت: با توجه به اینکه بسکتبال در ایران از آبادان شروع شده است، پتانسیل بسکتبال آبادان بسیار خوب است. در این مدت و قبل از من هم نیز بسکتبال آبادان رشد و پیشرفت داشته است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: باشگاه توجه خوبی به تیم دارد، این اهتمام و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه سبب شده که تمرکز بچه ها فقط روی بسکتبال باشد.

سرمربی تیم ملی بانوان بسکتبال ایران هدف اصلی حضور تیمش در مسابقات را فقط قهرمانی دانست و تصریح کرد: همیشه در زندگی یک هدف داشتم و آن هم قهرمانی است. فصل قبل هم به دنبال قهرمانی بودیم، اما مسایلی ما را از این مقام دور کرد.

متشرعی در پایان با تاکید بر اینکه هدف اصلی تیم کسب قهرمانی در مسابقات آتی لیگ برتر است، بیان کرد: تمام تمرکز و شیوه و نوع تمرین خود را بر این اصل پایه گذاری کرده ایم. امسال تمرین و شرایط تیم را طوری رقم زده ایم که امیدواریم بتوانیم به نتیجه مدنظر خود برسیم.

لازم به ذکر است که طبق برنامه فدراسیون بسکتبال، قرار است مسابقات فصل آتی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور  از اواسط آبان ماه و به صورت نیمه متمرکز در تهران آغاز شود.

 

نظر شما