هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

تکرار تساوی خوزستان/نفت مسجد سلیمان ۱-۱ صنعت نفت آبادان+ببینید

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۵:۲۳
کد خبر: ۷۷۴۶۷۴
تکرار تساوی خوزستان/نفت مسجد سلیمان ۱-۱ صنعت نفت آبادان+ببینید
از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم میزبان صنعت نفت آبادان بود که در پایان دو تیم به تساوی بسنده کردند.

در این دیدار که در هوایی بارانی برگزار شد، ابتدا جعفر سلمانی صنعت نفت آبادان را در دقیقه 35 بر روی اشتباه عباسی دروازه بان نفت مسجد سلیمان، به گل رساند. تا نیمه اول صنعت نفت آبادان پیروز میدان باشد.

اما در نیمه دوم اوضاع برای صنعت نفت تغییر کرد و در دقیقه 69 حسین ساکی اخراج شد تا نفت آبادان 10 نفره بازی را ادامه دهد.

تنها چهار دقیقه بعد از 10 نفره شدن صنعت نفت آبادان، عرفان کاظمی نفت مسجد سلیمان را در دقیقه 73 صاحب گل کرد تا بازی با همین دو گل و در کل تساوی به پایان برسد.

همچنین با تشخیص سرخیو، شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، حسین ساکی، مصطفی احمدی، کرار جاسم(73 محمد قریشی)، طالب ریکانی(86 فردین عابدینی)، جعفر سلمانی و رضا جبیره(84 بهنام برزای) ترکیب بازیکنان صنعت نفت را در این بازی تشکیل داد.

علیرضا مرزبان نیز در این بازی با حبیب عباسی فر، میلاد خدایی(60 عرفان کاظمی)، علیرضا علیزاده، موسی کولیبالی، اسماعیل شریفات(76 پیمان میری)، حکیم نصاری، میلاد می داوودی، سید محمد حسینی، صادق صادقی(66 فرشید مومنی)، حسین دوستدار ، یوسف وکیا رو در روی صنعت نفت آبادان صف آرایی کرد.

در همین حال قضاوت این دیدار بر عهده روح اله شریفی با کمک‌های هادی طوسی، فرزاد بهرامی، جواد محمدی و نظارت رحیمی رحیمی مقدم برگزار شد.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با 12 امتیاز  در جایگاه نهم و نفت مسجد سلیمان با هشت امتیاز در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز