مهران مهام :

لطفا بدون اطلاع اظهار نظر نکنیم!/ آمار ها از موفقیت سریال "زوج یا فرد "و "نون خ "در نوروز امسال خبر داد!/ اگر قصد تخریب مدیر شبکه سه را دارید واضح بیان کنید!

۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۷:۲۳:۰۸
کد خبر: ۸۵۷۸۴۵
لطفا بدون اطلاع اظهار نظر نکنیم!/ آمار ها از موفقیت سریال زوج یا فرد و نون خ در نوروز امسال خبر داد!/ اگر قصد تخریب مدیر شبکه سه را دارید واضح بیان کنید!
من تهیه کننده شبکه سه هستم و در تمام این سالها از حضور جناب آقای صافی بر راس شبکه تا امروز که آقای فروغی سکان دار هستند با شبکه ی دیگری همکاری نداشته ام و کارنامه ام نشان از آثاری دارد که برای این شبکه در طول سالها تهیه کرده ام . البته با همه مدیران سیما و قطعا مدیران محترم شبکه سه رفاقت دارم که حتما این رفاقت بر کسی پوشیده نیست.

مهران مهام تهیه کننده  سریال زوج یا فرد در خصوص مطلبی که در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده بود و البته اطلاعات اشتباه آن در برخی کانال ها تا حدودی دست به دست شد و در نهایت ادیت شد نوشت؛

  دوستان عزیز کمی  غرض ورزی کردند  و به نظرم بدون اطلاعات کافی و حتی بررسی و تحلیل ابتدایی با اطلاعات اشتباهی که به آنها داده شده بود مطلبی را نوشتند که البته به سرعت مطلب ادیت شد . از سویی چون این مطلب در چند کانال دست به دست شد  من مجبورم در این یادداشت به نکاتی اشاره کنم که البته وظیفه حرفه ای من محسوب می شد.

من تهیه کننده شبکه سه هستم و  در تمام این سالها از حضور جناب آقای صافی بر راس شبکه تا امروز که آقای فروغی سکان دار هستند با شبکه ی دیگری همکاری نداشته ام  و کارنامه ام نشان از آثاری دارد که برای این شبکه در طول سالها  تهیه کرده ام . البته با همه مدیران سیما و قطعا مدیران محترم شبکه سه رفاقت دارم که حتما این رفاقت بر کسی پوشیده نیست.

 از سوی دیگر تمام بازیگران، عوامل این پروژه و  دوستان خبرنگاری که بارها جهت تهیه گزارش و خبر سر صحنه سریال ما تشریف آوردند با چشم غیر مسلح متوجه شدند جناب آقای لطیفی به عنوان مشاور کنار سریال ما بودند و حتی خود آقای لطیفی هم در چند مصاحبه از حضور علیرضا نجف زاده به عنوان کارگردان این سریال یاد کردند .

مشخصا حتی دوست عزیز ، برنامه ی  شبکه سه را که از کارگردان سریال برای توضیح از روند تولید سریال دعوت کردند را هم ندیدند!

از سوی دیگر دوستان بدون اطلاع از آمار و ارقام منتشر شده از سوی روابط عمومی سازمان صدا وسیما اقدام به داوری و قضاوت شخصی کردند و نوشته اند سریال ما موفق نبوده و سوم شده است! در حالیکه نظر مردم و آمار  سازمان  صدا و سیما چیزی متفاوت با اظهارات عزیزان را تایید می کند و....

من حاضرم به رغم گذشت زمان انتقاد های فنی و محتوایی به سریالم را همچون سال های گذشته بشنوم و در کارهای بعدی ام لحاظ کنم و حتی راجع به آن صحبت کنم اما اینکه بعد از دوماه دوستان عزیزم تصمیم می گیرند با هدفی دیگر ، بدون اطلاع کافی نقد و بحثی داشته باشند به نظرم خارج از عرف اخلاق و رفتار حرفه ایی است. 

تمام کسانی که مرا می شناسند از ارادت و رابطه خوب من با خبرنگاران و اهالی شرافتمند رسانه مطلع هستند پس پر توقعی نیست که بخواهم آنها هم برای درج  هر مطلبی با هر هدفی که دارند از جمله تخریب مدیر شبکه یا انتقاد از تولیدات نمایشی در زمان مدیریت ایشان مطالبی اگر  دارند نظراتشان را واضح تر و با استناد بفرمایند  و با من یا حداقل مشاور رسانه ایی من  درباره سریال زوج یا فرد تماسی داشته باشند تا نام کارگردان سریال را اشتباه درج نکنند!

بر کسی پوشیده نیست که من یا هر تهیه کننده ایی به دنبال تولید بهترین اثر برای مردم هستیم و نقد ها اگر سازنده باشد می تواند برای ما چراغ راه باشد اما من بعد از سالها کار متوجه می شوم هر کسی با چه هدفی اقدام به نقد و بحث می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز