فاش گویی «مجتهد امارات» درباره رسوایی جدید عربستان

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۷۶۲۵۴
صفحه "مجتهد امارات" به افشاگری های سیاسی در توییتر معروف است اعلام کرد مخالف قطری مورد حمایت عربستان و امارات به نام "خالد الهیل" در حال حاضر در ابو ظبی به سر می برد. وی شایعه ربوده شدن این مخالف را که به دستور سعود القحطانی به منظور سرپوش گذاشتن بر ماجرای ترور خاشقچی منتشر شده است، تکذیب کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ مجتهد امارات در یاداشت توییتری خود نوشت: خبرهایی که درباره ناپدید شدن خالد الهیل منتشر شده است بی پایه و اساس است و هدف از انتشار این شایعه ها سرپوش گذاشتن بر ماجرای ناپدید شدن جنازه خاشقچی و مشغول کردن افکار عمومی جهان عرب به ماجرای خالد الهیل است.

وی در توییتی با عنوان "اختصاصی" درباره محل حضور این معارض قطری نوشت: خالد الهیل همراه سلطان بن سحیم در داخل ابو ظبی به محافل خصوصی رفت و آمد می کند.

افشاگری «مجتهد امارات» درباره رسوایی جدید عربستان

روزنامه عربستانی "سبق" شایعه ناپدید شدن خالد الهیل، سخنگوی رسمی مخالفان قطری را در شرایطی مبهم در محل اقامتش در لندن منتشر کرده است.

این روزنامه در سناریویی عجیب و تخیلی مدعی شده است که خبرهایی از ربوده شدن و انتقال این معارض قطری با استفاده از یک فروند هواپیمای اختصاصی به دوحه به گوش می رسد. به گفته این روزنامه وی قبل از ربوده شدن، بیهوش شده بود.

مخالفان قطری با حمایت عربستان و امارات سعی در حمایت از سلطان بن سحیم آل ثانی از اعضای خاندان حاکم در قطر است، وی با حجم عظیمی از بدهی به منظور بر هم زدن امنیت و ثبات قطر و سرنگونی حکومت این کشور به خارج گریخته است.

خالد الهیل قطری متهم به دریافت میلیون ها دلار از عربستان و امارات برای برگزاری کنفرانس ها و نشست هایی در کشورهای اروپایی علیه قطر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز