با این گیاه به راحتی وزن خود را کاهش دهید

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳:۰۴
کد خبر: ۸۲۲۳۳۶
با این گیاه به راحتی وزن خود را کاهش دهید
آلوئه‌ورا یک منبع خوبی از پلی ساکاریدها و آنتی‌اکسیدان‌های قوی است،که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و باعث کاهش وزن می شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛  آلوئه ورا به چند روش به کاهش وزن کمک می‌کند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم:

سم‌زدای طبیعی آلوئه‌ورا به دلیل اینکه یک منبع خوبی از پلی ساکارید‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های قوی است، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و یک بدن خالی از سموم برای کاهش وزنِ سالم، ضروری است.

تقویت متابولیسم

تاثیرات این گیاه بر دستگاه گوارش، باعث تقویت قابل ملاحظه‌ای در متابولیسم می‌شود. مصرف منظم آب آلوئه ورا باعث کاهش مشکلاتی، چون ریفلاکس اسید معده، زخم معده و تنظیم حرکات روده نیز شده و مصرف روزانه آب آن می‌تواند منجر به هضم بهتر غذا شود.

جلوگیری از پرخوری

آلوئه ورا دارای مقادیر فراوانی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه و اسید‌های چرب است که فرد را برای مدتی طولانی سیر نگه می‌دارد، در نتیجه از پرخوری جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن می‌شود.

توصیه می‌شود روزانه یک قاشق چای‌خوری آب آلوئه ورا، پانزده دقیقه قبل از صرف غذا، نوشیده شود. دوره مصرف آب آلوئه ورا برای کاهش وزن باید یک یا دو هفته طول بکشد.

منبع:مشرق

 

 

نظر شما