فوت کوزه گری تست عطر مطمئن

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۶:۰۲:۱۵
کد خبر: ۸۷۲۰۳۴
فوت کوزه گری تست عطر مطمئن
وقتی برای خرید و تست عطر وارد فروشگاه میشوید دیگر لازم نیست برای پاک شدن حس بویایی تان قهوه بو کنید، مشام تان را با یک روش جدید و جالب پاک کنید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛این مشکل برای همه پیش آمده است که هنگام تست عطر بعد از بودن کردن چند عطر با بوهای مختلف شامه دچار مشکل میشود و قدرت تشخیص بوهای دیگر را ندارد و در نهایت نمیتوانید عطر دلخواه تان را پیدا کنید. فروشندگان عطر و ادکلن برای چنین مواقعی کاغذ تست عطر را پیشنهاد میکنند.تست عطر

نکات مهم هنگام تست عطر

کاغذهای تست عطر امروزه بسیار مد شده اند و فروشندگان عطر به مشتریان خود از این بلاتر ها که عطر روی آن ها پاشیده شده است میدهند تا در زمان طولانی آن را همراه خود داشته باشند و با بوئیدن آن تصمیم خود را برای خرید عطر بگیرند.

حالا میخواهید بعد از سال ها عطر همیشگی تان را عوض کنید و عطر جدیدی امتحان کنید اما وقتی وارد فروشگاه عطر فروشی میشوید با وجود رایحه های مختلف گیج میشوید و همچنین بعد از بو کردن تعدادی عطر شامه تان دچار مشکل میشود و نمیتوانید تشخیص بدهید در چنین شرایطی همان عطر همیشگی تان را میخرید و برمیگردید اما ما در این بخش به شما روشی معرفی میکنیم تا بتوانید به راحتی عطری جدید و خوشبو برای خود انتخاب کنید.

وقتی میخواهید عطر جدیدی بخرید بهترین کار این است که مقداری از آن را روی کاغذهای تست عطر یا همان بلاتر ها بزنید و بو کنید، سپس برای بو کردن عطر بعدی دیگر لازم نیست قهوه بو کنید تا بوی عطر از مشام تان برود همین که ساعد دست تان را بو کنید کافی است و میتوانید عطر بعدی را تست کنید. پوست بدن بویی خنثی دارد که میتوانید برای تست عطر های مختلف با بو کردن ساعد دست تان بهترین عطر را انتخاب کنید.

 

نظر شما