نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا:

کلینتون ملکه جنگ‌طلبان است/ در صورت انتخاب به برجام برمی گردم

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۹:۵۱
کد خبر: ۹۱۳۳۸۹
کلینتون ملکه جنگ‌طلبان است/ در صورت انتخاب به برجام برمی گردم
«تولسی گابارد» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین این کشور را «ملکه جنگ‌طلبان» و «مظهر فساد» نامید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ به گزارش جمعه تارنمای هیل، کلینتون گفته بود: او محبوب روس‌هاست. آنها مشتی سایت و ربات و راه‌های دیگر برای حمایت از او دارند.

کلینتون از گابارد نام نبرده بود اما از آنجایی که گابارد بارها مجبور شده که اتهامات مشابه را رد کند، به نظر می‌رسد که وزیر خارجه پیشین آمریکا به او اشاره داشته است.

وی که در زمان حاضر نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان است، در یک رشته توئیت به صحبت‌های هیلاری کلینتون واکنش نشان داد و نوشت: عالی. ممنون هیلاری کلینتون. تو ملکه جنگ‌طلبان، مظهر و تجسم فسادی هستی که از مدتها پیش حزب دموکرات را بیمار کرده‌ای و سرانجام از پشت پرده بیرون آمده‌ای.

گابارد افزود: از روزی که نامزدی‌ام را اعلام کرده‌ام کارزار هماهنگی برای نابود کردن اعتبارم آغاز شده است.

این نماینده دموکرات در بخش دیگری از توئیت‌هایش نوشت: اکنون روشن شده که مبارزات مقدماتی انتخابات میان من و تو است. ترسو نباش و پشت نمایندگانت پنهان نشو. مستقیماً وارد رقابت شو.

وی همچنین گفت: متحدان قدرتمند رسانه‌ای و ماشین جنگی، از تهدیدی که برایشان دارم، می‌ترسند.

گابارد، عضو گارد ملی هاوایی و کهنه‌سرباز جنگ عراق است. او به دلیل مواضعش درباره سیاست خارجی آمریکا به ویژه مخالفتش با جنگ و تغییر رژیم در کشورهای دیگر و دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در سال ۲۰۱۷ مورد انتقاد بوده است.

این نماینده دموکرات سی و هشت ساله وعده داده است؛ در صورتی که به ریاست جمهوری برسد آمریکا را به برجام بازمی‌گرداند.

منبع:ایرنا

 

نظر شما