اعتراف عجیب یک مرکز امنیتی آمریکایی درباره نیروی قدس سپاه پاسداران و سردار قاآنی

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۳:۰۷
کد خبر: ۹۵۴۸۷۴
به نوشته مرکز سوفان در حال حاضر مهمترین مأموریت پیش روی سردار قاآنی و نیروی قدس بیرون راندن نیرو‌های آمریکایی از منطقه است و اولین مرحله هم خارج کردن این نیرو‌ها از عراق است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛یک مرکز امنیتی آمریکایی در گزارشی اعتراف کرده است که پس شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، نیروی قدس سپاه کماکان قدرتمند است و توان انجام ماموریت هایش در منطقه به قوت خود باقی مانده است.

اسپوتنیک در این باره گزارش داد که مرکز امنیتی «سوفان» مستقر در نیویورک نوشت با وجود ترور شهید قاسم سلیمانی، به نظر می‌رسد عملیات‌های نیروی قدس سپاه در آینده «بدون خلل» ادامه می‌یابد و اکنون کسی به فرماندهی آن رسیده که نزد سپهبد سلیمانی «مورد اعتمادترین و مؤثرترین» فرمانده بوده است.

این مرکز هرچند کاریزمای شخصی سپهبد سلیمانی را منحصر به فرد خوانده، اما نوشته سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس نیز در بسیاری از موفقیت‌های این نیرو نقشی «کلیدی» داشته است.

به نوشته این مرکز، در حال حاضر مهمترین مأموریت پیش روی سردار قاآنی و نیروی قدس بیرون راندن نیرو‌های آمریکایی از منطقه است و اولین مرحله هم خارج کردن این نیرو‌ها از عراق است.

اعتراف عجیب یک مرکز فرماندهی آمریکایی درباره نیروی قدس سپاه پاسداران و سردار قاآنی

سوفان با اشاره به اعلام آمادگی مردم برای پاسخ به ترور سپهبد سلیمانی، نوشت: در چنین فضایی توسعه نیروی قدس سپاه، این نیرو را در موقعیتی قرار می‌دهد تا مجموعه بزرگتری از اهداف بالقوه جهانی را مورد ارزیابی قرار دهد.

منبع: جام نیوز

نظر شما