استاندار زنجان در جلسه شورای اقامه نماز استان:

برای سال آینده پروتکل‌های اقامه نماز آماده شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۳۸۵۹
برای سال آینده پروتکل‌های اقامه نماز آماده شود
استاندار زنجان گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز باید استفاده شود‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه شورای اقامه نماز استان گفت: شیوع ویروس کرونا کل زندگی مردم دنیا را تحت تاثیر قرار داده و حتی فرائض دینی هم بخاطر این ویروس در شرایط بسیار خاص اجرا می‌شود و باید برای شرایط کرونایی به منظور انجام این فرائض شیوه‌نامه لازم طراحی شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه تنها تفاوت پیشگیری در این شرایط با روزهای گذشته، مراقبت دو برابری مردم و رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی است افزود: همکاری‌ها برای پیشگیری باید همه‌جانبه باشد و با درنظر گرفتن این شرایط برای اقامه نماز در ادارات باید برنامه ریزی کرد.
مقام عالی استان به ظرفیت موجود در فضای مجازی و شبکه شاد اشاره و تاکید کرد: این ظرفیت ها موقعیت بسیار خوبی برای ارتباط بیشتر مسئولان، والدین و جوانان است و باید از این فضا برای ترویج فرهنگ نماز استفاده کرد.
او پیشنهاد کرد گروه کارشناسی برای سال آینده، برنامه اجرایی در حوزه نماز طراحی نماید تا ادارات با وظایف خود در برگزاری مراسم اقامه نماز آشنا شده و به آن عمل کنند.
در شورای اقامه نماز از استانداری زنجان، سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد، ورزش و جوانان و فناوری ارتباطات و اطلاعات بخاطر اهتمام به اقامه نماز قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز