رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد:

برگزاری شانزدهمین دوره حافظان قرآن

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۸۰۶۶
برگزاری شانزدهمین دوره حافظان قرآن
مهدی ورقایی افزود: شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم با حضور ۱۲۰ نفر از حافظان قرآن کریم روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم با حضور ۱۲۰ نفر از حافظان قرآن کریم در زنجان برگزار می شود.

مهدی ورقایی افزود: شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم با حضور ۱۲۰ نفر از حافظان قرآن کریم روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون مرحله اول اعطای مدرک تحصیلی بوده و قبول شدگان در مرحله اول آزمون حسن حفظ به صورت شفاهی شرکت خواهند کرد، افزود: ۶۶ درصد شرکت کنندگان در این دوره از آزمون را خواهران و ۳۴ درصد را حفاظ برادر در اجزاء ۱۰ و ۲۰ و حفظ قرآن کریم هستند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز