معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان:

در این شرایط بحرانی کرونا دسته عزاداری و تعزیه در استان نباید برگزار شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۰:۱۱
کد خبر: ۱۲۱۴۹۰۹
در این شرایط بحرانی کرونا دسته عزاداری و تعزیه در استان نباید برگزار شود
معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: طی روز گذشته ۳۰۰ نفر بر اثر کرونا در استان در مراکز درمانی استان بستری شدند و شاهد افزایش این بیماری در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: در شرایط بحرانی نباید دسته داری و تعزیه در استان زنجان برگزار شود.

محمدرضا صائینی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان انتقاد کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه باید با کرونا زندگی کنیم، اظهار کرد: نباید کرونا باعث تعطیلی فعالیت‌ها شود و باید زندگی خود را با کرونا عجین کنیم.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در محرم سال گذشته برنامه‌های عزاداری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در استان به خوبی برگزار شد، گفت: امیدواریم امسال هم باید هیئت‌های مذهبی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی عزاداری خود را انجام دهند.

صائینی تاکید کرد: باید تا برنامه‌های عزاداری طی سالجاری در فضای باز برگزار شود و تمام تجهیزات ایمنی فراهم شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته کرونا در استان در اوج بود، ابراز داشت: در حال حاضر کرونا به اوج خود رسیده است و باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: طی روز گذشته ۳۰۰ نفر بر اثر کرونا در استان در مراکز درمانی استان بستری شدند و شاهد افزایش این بیماری در استان هستیم.

صائینی افزود: در استان دو هزار تخت بیمارستانی وجود دارد و تعداد تخت‌های ویژه در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود ضعیف است و باید مردم همکاری کنند تا کرونا کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: در این شرایط بحرانی کرونا دسته عزاداری و تعزیه در استان نباید برگزارشود چرا که اسیبهای فراوانی را به دنبال دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز