در جریان دیدار سرمایه گذار ترکیه ای شرکت "پارس حیات"

استاندار زنجان: با قدرت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت می کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۹:۳۲
کد خبر: ۷۸۵۶۷۲
استاندار زنجان: با قدرت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت می کنیم
استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، گفت: با تمام توان از حضور قدرتمندانه سرمایه گذاران داخلی و خارجی و صنایع فعال در استان زنجان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در جریان دیدار سرمایه گذار ترکیه ای شرکت "پارس حیات" ، حمایت از حضور سرمایه گذاران خارجی و رفع مشکلات آن ها را مشوقی برای جذب سرمایه های بیشتر دانست و تاکید کرد: باید زمینه لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در تمامی زمینه ها در استان زنجان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: قصد ما حمایت از سرمایه گذاران در راستای توسعه استان است و باید ارتباط و چرخه فناوری موجود در استان را افزایش داد و زمینه حضور صنایع دیگر را در استان زنجان مهیا نمود.

مقام عالی اجرایی استان تصریح کرد: رونق سرمایه گذاری در استان زنجان، زمینه توسعه اشتغال جوانان استان را نیز فراهم خواهد کرد، لذا حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان، پس از دریافت مشکلات مطرح شده از سوی سرمایه گذار ترکیه ای شرکت پارس حیات، تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید نسبت به تمدید جواز تاسیس شرکت این سرمایه گذار در زنجان اقدام نماید تا با ایجاد رقابت میان فعالین و تولیدکنندگان این عرصه، بازار صنعت در کشور رونق یابد.

وی در خلال این دیدار با مکالمه تلفنی با مدیرکل گمرک استان، مشکلات مربوط به ترخیص مواد اولیه مورد نیاز شرکت پارس حیات را برطرف نمود و در زمینه همراهی گمرک استان و کشور برای ترخیص مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز سرمایه گذاران استان زنجان، قول مساعد داد.

 

نظر شما