مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

انتخابات مجمع جوانان ، سمن ها و تشکل های مردم نهاد ۲۱ آبان در زنجان برگزار می گردد

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۹:۰۹
کد خبر: ۹۱۰۹۶۶
انتخابات مجمع جوانان ، سمن ها و تشکل های مردم نهاد ۲۱ آبان در زنجان برگزار می گردد
انتخابات مجمع جوانان، سازمانهای مردم نهاد و سمن ها، 21 آبان در زنجان برگزار و منتخبین حایز اکثریت آرا معرفی می گردد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در یک مصاحبه حضوری در دفتر کار خود با خبرنگار خبرگزاری برنا اعلام نمود: انتخابات مجمع جوانان، سازمانهای مردم نهاد و سمن ها، 21 آبان در زنجان برگزار و منتخبین حایز اکثریت آرا معرفی می گردند.

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام نمود: یکی از اقدامات ارزشمند وزارت ورزش و جوانان و معاونت ساماندهی امور جوانان جناب آقای تندگویان، برگزاری دومین دوره انتخابات مجامع استانی جوانان و سازمانهای مردم نهاد می باشد که مدیریت جوانان  و نظارت بر یک سری از کارها، از طریق سمن ها و تشکل های مردمی اتفاق بیفتد و این امری پسندیده وارزشمند است.

علی خلیلی با اشاره بر اینکه همه روز ها در خدمت جوانان خواهیم بود، افزود:  بر اساس مصوبه ای که در شورای مدیران داشتیم و پیشنهاد از طریق معاونت جوانان کشور  و البته بنا بر دستور وزیر محترم ورزش و جوانان، مقرر شد روز های سه شنبه اختصاص به جوانان داشته باشد و مدیران کل، این روز را اختصاص دهند به تمام اموراتی که جوانان پیگیر آن هستند. البته سایر روزها نیز در خدمت آنها خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن اعلام روز انتخابات مجمع جوانان افزود: در استان زنجان انتخابات مجمع جوانان روز 21 آبان ماه برگزار می گردد.

وی ضمن اعلام تعداد سمن های استان زنجان اظهار داشت:ما در زنجان 85 سمن ثبت شده داریم که 65 سمن بصورت فعال حضور دارند.

خلیلی در پایان سخنانش در باره جوانان افزود: ثبت نام ها انجام شده و دبیران سمن ها اعلام آمادگی کرده اند. 15 نفر کاندیدای این انتخابات شده اند که از این تعداد 9 نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل انتخاب خواهند شد تا انشالله  دموکراسی بین جوانان حاکم شود و تمامی طرح ها و کارهای مربوط به جوانان به وسیله همین منتخبین و تشکل های مردم نهاد  انجام گیرد و آن انتظاری که از جوانان هست در این مجمع برآورده شود.

نظر شما