آخرین رنگ بندی کرونایی در استان بوشهر

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۹۶۷۰
آخرین رنگ بندی کرونایی در استان بوشهر
طبق آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی کرونایی در استان بوشهر از دوم تا هشتم اسفند نسبت به بیست و پنجم بهمن تا اول اسفند تغییری نکرده است

به گزارش برنا؛ طبق آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی کرونایی در استان بوشهر از دوم تا هشتم اسفند نسبت به بیست و پنجم بهمن تا اول اسفند تغییری نکرده است و همچنان پنج شهرستان یعنی نیمی از شهرستان‌های استان زرد هستند و نیم  دیگر آبی.

به این ترتیب، شهرستان‌های بوشهر، جم، دیلم، کنگان و گناوه در هفته پیش رو در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و شهرستان‌های تنگستان، دشتستان، دشتی، عسلویه و دیر آبی هستند.

زرد به معنای خطر متوسط و آبی به معنی کم خطر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر چند روز پیش درباره کاهش رعایت اصول بهداشتی هشدار داده و از مردم خواسته بود که مراقبت‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و دوری از حضور در تجمع‌ها را سفت و سخت رعایت کنند.

عبدالمحمد خواجه ئیان تاکید کرد: در صورت کنترل نکردن شرایط کنونی همه گیری جدیدی ایجاد خواهد شد و ما با یک ویروس جدید روبه‌رو می‌شویم که بسیار تهاجمی‌تر است.

او بیان کرد: عمده نگرانی ما درباره ویروس جهش یافته انگلیسی این است که اگر گردش آن سرعت بگیرد، با توجه به تهاجمی‌تر بودن این ویروس، همه گیری ایجاد خواهد شد و بیشتر رده سنی پایین را درگیر می‌کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی بین ۳ تا ۴ هفته دیگر شاهد شرایط پیچیده و دشواری خواهیم بود که امیدوارم با رعایت موارد بهداشتی این اتفاق رخ ندهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز