نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

رنگ ورزش باید رنگ خدایی و دینی باشد

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۹:۴۸
کد خبر: ۷۹۹۸۴۲
رنگ ورزش باید رنگ خدایی و دینی باشد
مدیرکل ورزش وو جوانان استان سمنان به اتفاق هیئت همراه با آیت ا... شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار کرد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش وو جوانان استان سمنانبه اتفاق هیئت همراه با آیت ا... شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در دفتر امام جمعه دیدار کرد.
آیت ا... شاهچراغی با اشاره به فواید ورزش و تأثیرات آن بر روی جوانان گفت: جذب جوانان به ورزش و میادین ورزشی وصرف انرژی و فعالیت جوانان در میادین و محیط های سالم ورزشی میتواند نقطه مقابل تهاجم فرهنگی باشد و آنان را از بسیاری از انحرافات، خطرها و آسیبهای اجتماعی جامعه کنونی مصون نگه می دارد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به این که دین مبین اسلام به سلامتی اهمیت می دهد گفت : ازبرکات و ثمرات مهم ورزش سلامتی است.
خطیب جمعه سمنانگفت : نوجوانان و جوانان علاوه بر ورزش ، برای رسیدن به کمال دنیوی و اخروی باید با قرآن و مسایل دینی بیشتر مانوس شوند.
آیت ا... شاهچراغی با اشاره به این که باید مردم قدر دو نعمت سلامتی و امنیت خود را بدانند ، افزود : ورزشکاران در کنار جنبه های جسمی باید به ترتیبت روح هم بپردازند و باید رنگ ورزش ، رنگ خدایی و دینی باشد.
مجتبی جانعلی در این دیدار ضمن تقدیر از رهنمودها و حمایت های معنوی امام جمعه سمنان از ورزش و جوانان گفت: تعادل و توازن دو سیاست اداره کل ورزش و جوانان خواهد بود تا شاهد رشد و توسعه یکسان تمام بخش‌های ورزشی در این استان مستعد باشیم.
وی افزود:ورزش تنها یکی از نیازها و مطالبات جوانان است و باید با کمک همه مسئولین و مردم در این راستا گامهای موثرتری برداشته شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در بخش دیگری از این دیدار،اظهار کرد:تشکیل ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان ها و استان در صورتی که جدی به آن پرداخته شود می تواند بخش مهمی از مشکلات جوانان را مرتفع سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز