در چهل وچهارمین شنبه اعتراضی فرانسوی ها؛

جلیقه زردها حمل و نقل شهری در پاریس را مختل کردند

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۵:۲۴
کد خبر: ۸۹۷۷۰۸
جلیقه زردها حمل و نقل شهری در پاریس را مختل کردند
تظاهرات امروز (شنبه) جلیقه زردها در پایتخت و دیگر شهرهای فرانسه از جمله نانت در پی اعتصاب کارکنان بخش حمل و نقل شهر پاریس که منجر به تعطیلی 10 خط مترو و اختلال در رفت و آمد ریلی و اتوبوس رانی شد، به چهل وچهارمین شنبه اعتراضی فرانسوی ها جلوه تازه ای بخشیده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "فرانس اینفو تی وی" گزارش داد: نانت امروز در یک گردهمایی ملی جلیقه زردها، بار دیگر شاهد حضور معترضان خواهد بود. بخشی از مرکز شهر برای این رویداد بسته شده است. شرکت جامع حمل و نقل عمومی نانت امروز مسیر تراموا و اتوبوس های خود را تغییر می دهد.

این رسانه فرانسوی از فراخوان ملی برای تظاهرات در نانت و دیگر شهرهای فرانسه خبر داد؛ شهر نانت میزبان چهل و چهارمین شنبه سیاه جلیقه زردها تعیین شده و تجمع های معترضان در این شهر و دیگر شهرهای فرانسه آغاز شده است.

فرانس اینفو تی وی اضافه کرد: امروز چشم ها به سمت نانت روشن می شوند. چندین گروه از جلیقه زردها خواستار برگزاری یک رویداد ملی در روز شنبه در "لوآر آتلانتیک" (Loire-Atlantique ) هستند. برنامه های دیگری نیز باید در شهرهای دیگر مانند تولوز ، لیون یا نانسی برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز