در گفتگو با برنا مطرح شد؛

روی ناخوش پایداری‌ها به شاجا/ چمران: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گزینه‌های ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بررسی می‌کند/ شاجا ربطی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ندارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۵:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۶۲۲۳
روی ناخوش پایداری‌ها به شاجا/ چمران: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گزینه‌های ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بررسی می‌کند/ شاجا ربطی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ندارد
فقط جبهه پایداری نیست که ضمن اظهار بی‌اطلاعی نسبت به سازوکار شاجا، روی خوشی به آن نشان نمی‌دهد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم ضمن اعلام برائت از شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب، تاکید دارد که گزینه‌های ریاست جمهوری 1400 را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اخیراً روزنامه اعتماد در گزارشی خبر از تشکیل محفلی به نام شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب (شاجا) توسط تعدادی از اصول‌گرایان داده است. در این گزارش آمده است که هدف از تشکیل این شورا انتخاب گزینه‌های ریاست جمهوری برای انتخابات 1400 است اما نکته حائز اهمیت این است که جبهه پایداری حاضر به همراهی با این شورا نشده است.

صحبت‌های «قاسم روانبخش» عضو جبهه پایداری نیز مهر تائیدی بر حضور نداشتن جبهه پایداری در شاجا است، او در واکنش به پرسش خبرنگار برنا در خصوص سازوکار شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب گفت: شاجا چیست؟!

این عضو جبهه پایداری در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری قصد شرکت در این شورا را دارد؟ تصریح کرد: اصلا از شکل‌گیری این شورا خبر نداریم و برای اولین بار است اسم آن را می‌شنوم.

پیرو گفته‌های روانبخش که نسبت به شکل‌گیری شاجا اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، واکنش یکی دیگر از اعضای جبهه پایداری نیز نسبت به تشکیل شاجا تأمل برانگیز است، این عضو جبهه پایداری که نخواست نامش فاش شود، ضمن آنکه نسبت به تشکیل شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب خود  را بی‌اطلاع نشان نداد، در پاسخ به پرسش به خبرنگار برنا مبنی بر اینکه جبهه پایداری در جلسات شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب شرکت می‌کند؟ شکل‌گیری این شورا را بی‌اهمیت دانست.

فقط جبهه پایداری نیست که ضمن اظهار بی‌اطلاعی نسبت به سازوکار شاجا، روی خوشی به آن نشان نمی‌دهد. «مهدی چمران» از چهره‌های شناحته شده اصول‌گرا نیز در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن آنکه در رابطه با تشکیل شاجا اظهار بی‌اطلاعی کرد در واکنش به اینکه گزینه‌های ریاست جمهوری انتخابات 1400 در این شورا بررسی می‌شوند، گفت: در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری، آن شورایی که برای انتخابات مجلس فعالیت کرد و هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کار خود را انجام می‌دهند. در این میان ممکن است هزار شورای دیگر هم شکل بگیرند که ارتباطی با این شورای اصلی ندارند.

چمران از پاسخ دادن به پرسشی در مورد برگزاری جلسات شورای نیروهای انقلاب با محوریت انتخابات 1400 امتناع کرد و تصریح کرد: اگر نیازی به خبر دادن بود خودمان می‌گوییم.

همچنین غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، هم نسبت به شکل‌گیری شاجا اظهار بی‌اطلاعی کرد و در گفتگو با خبرنگار برنا در واکنش به تشکیل جلسات این شورا برای بررسی نامزدهای انتخاباتی 1400 اظهار کرد: مگر جلسه‌ای دارند؟! من خبری ندارم. 3

نظر شما