عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:

رئیس فراکسیون زنان پیگیر موضوع بند زنان زندان زنجان است/ اولویتم کمک به زنان سرپرست خانوار است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۵:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۶۲۴۴
رئیس فراکسیون زنان پیگیر موضوع بند زنان زندان زنجان است/ اولویتم کمک به زنان سرپرست خانوار است
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت را به زنان سرپرست خانوار می‌دهم، باید به نوعی کمک حال زنانی که هم سرپرست خانواده و هم خانه به حضور آنها گرم است، باشیم.

«شیوا قاسمی‌ پور»، در رابطه با ورود فراکسیون زنان به به حواشی به وجود آمده در بند زندان زنان زنجان به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به اینکه رئیس فراکسیون در این مورد بسیار پیگیر هستند، ورود پیدا می‌کنند.

قاسمی‌پور در پاسخ به این سوال که به عنوان یکی از اعضای فراکسیون زنان در رابطه با این قشر جامعه طرح و پیشنهادی دارید، افزود: با توجه به شرایط حوزه انتخابیه‌ای که نماینده آن هستم اولویت را به زنان سرپرست خانوار می‌دهم، باید به نوعی کمک حال زنانی که هم سرپرست خانواده و هم خانه به حضور آنها گرم است، باشیم. به عبارتی زنانی که هم باید مادری کنند و هم معیشت خانواده را فراهم کنند.

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که از فراکسیون زنان مجلس دهم طرحی را مدنظر دارید که به جریان بیندازید؟ تصریح کرد: قطعا در هر دوره مجلس یکسری موضوعاتی در مورد زنان مطرح می‌شود که ممکن است نیاز باشد برخی از آنها  ادامه پیدا کند و پیگیری شود. به ازای آن متناسب با شرایط و زمان یکسری مشکلات و مطالبات جدیدتر پیش می‌آید که باید آنها را هم پیگیری کنیم.

قاسمی‌پور در پایان یادآور شد: در مجلس یازدهم هیات رئیسه فراکسیون زنان را به خانم‌هایی واگذار کردیم که سال‌ها در زمینه زنان، جمعیت و موضوعات مربوط به آن فعالیت کردند. در واقع با توجه به اینکه نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهیم، موضوعات را به افرادی که واقعا متخصص و توانمند در بحث زنان و این قشر آسیب‌پذیر جامعه هستند، واگذار کردیم. 2/5

نظر شما