وزیر نفت:

ناپختگی یک مسئول در سازمان خصوصی سازی برای مردم نگرانی ایجاد کرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۲۹۳۵
ناپختگی یک مسئول در سازمان خصوصی سازی برای مردم نگرانی ایجاد کرد
وزیر نفت درباره شایعات پیش آمده درباره اختلاف میان وزارت نفت و اقتصاد گفت: من تعجب می کنم، با ناپختگی یک مسئول در سازمان خصوصی برای مردم، نگرانی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «بیژن نامدار زنگنه»، وزیر نفت، در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران درباره شایعات پیش آمده درباره اختلاف میان وزارت نفت و اقتصاد گفت: من تعجب می کنم، با ناپختگی یک مسئول در سازمان خصوصی برای مردم، نگرانی ایجاد شد.

او افزود: هیچ اختلافی بین وزارت نفت و وزارت امور اقتصادی نیست و نبوده است. اول گفتند که ما می خواهیم ETF برای پالایشگاه ها تشکیل شود بعد گفتند که دیگر لازم نیست ما به صورت بلوکی عرضه می کنیم ما هم آن مساله را، دنبال نکردیم.

زنگنه ادامه داد: شب قبل از اظهارات مسئول سازمان خصوصی، من در دولت با آقای وزیر بودم، چیزی نگفتند. دیروز هم که به من گفتند، ETF تشکیل شود فورا گفتم که تشکیل شود. اختلافی بین ما نبوده و نیست. با همان قاعده ای که گفتند در زمان مقرر که وزارت اقتصاد مسئول است کار انجام می شود و مردم هم از آن بابت، نگرانی نداشته باشند.

وزیر نفت بیان کرد: ما همیشه موافق خصوصی سازی پالایشگاه های نفت بودیم و الان هم هستیم و تصمیمی که دولت داشته، اجرا می‌کنیم.

نظر شما