نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی:

۹۹ درصد شهرها و ۸۷ درصد روستاها از گاز طبیعی استفاده می‌کنند

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۸۷۷۱
۹۹ درصد شهرها و ۸۷ درصد روستاها از گاز طبیعی استفاده می‌کنند
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که 99 درصد شهرها و 87 درصد روستاها از گاز بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «غنی نظری»، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: 99 درصد شهرها و 87 درصد روستاها از گاز بهره‌مند هستند. از آنجا که گاز مورد استفاده برای این مناطق از عسلویه بدست می‌آید وزارت نفت باید اقدام مناسبی را برای راه‌اندازی، پدافند غیرعامل انجام دهد.

او افزود: با فعال کردن بورس انرژی می‌توان نفت را به بخش خصوصی فروخت و وزارت نفت از برنامه‌های خود برای تحقق این امر، باید بگوید.

او با بیان اینکه باید گازرسانی به مناطق سردسیر به ویژه روستاهای محروم بدون توجه به هزینه آن به عنوان خدمت در راستای عدالت اجتماعی در اولویت قرار گیرد، اضافه کرد: روستاهای خلخال علیرغم اینکه جزو سردسیرترین مناطق هستند از نعمت گاز طبیعی بی بهره اند. کشاورزان در تامین نفت و گازوئیل با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و میان وزارتخانه های نفت، جهاد کشاورزی و کافی نت ها سرگردانند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت گفت: آقای زنگنه بگوید چرا گزارشی از اختصاص یک درصد از 14 درصد وزارت نفت برای توسعه و تحقیقات به کمیسیون آموزش مجلس، ارائه نشده است. آقای زنگنه با توجه به ضرورت تقویت صادرات گاز به منظور بهبود روابط اقتصادی آیا اوراق سلف نفتی را قبول دارید آیا این طرح به نفع مردم است؟ لطفا در این زمینه توضیحاتی را مطرح کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز