نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی:

مردم نقدهای زیادی به مجلس دارند/ قالیباف: وضعیت بازار ارز در دستورکار نشست رئیس مجلس و وزرای اقتصادی دولت

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۴۴۵۰
مردم نقدهای زیادی به مجلس دارند/ قالیباف: وضعیت بازار ارز در دستورکار نشست رئیس مجلس و وزرای اقتصادی دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده کاشمر تأکید کرد که امشب نشستی با حضور وی، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و وزرای اقتصادی دولت جهت بررسی وضعیت بازار ارز و نهاده‌های کشاورزی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «جواد نیک بین»، نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی مجلس گفت: تذکر من براساس بنده 11 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس است. خطاب به هیأت رییسه می گویم، ضمن تاکید و رعایت شأن و منزلت مجلس، در مدت زمان دو هفته ای که برای سرکشی به حوزه های انتخابیه رفته بودم، مردم نقدهای زیادی را به مجلس داشتند و همگی از اقتدار مجلس صحبت می کردند. آقای رییس، ما حتی نمی توانیم از رییس جمهور سوال کنیم؟ در شرایطی که او روزی پشت تریبون مجلس قرار گرفت و گفت می توانم ظرف دو هفته قیمت دلار را به 5 یا 7 هزار تومان برسانم. آقای رییس، مسایل کنونی که در مجلس بررسی می شود باید از دستور کار خارج شود و موضوعاتی مانند، وضعیت بازار که دغدغه مردم است در دستور کار قرار گیرد.

قالیباف در پاسخ به نیک بین گفت: دستور جلسه براساس موضوعاتی است که کمیسیون ها، تنظیم می کنند و طبق آیین نامه عمل می کنیم. اولویت های مردم مورد توجه ما قرار دارد و طرح دو فوریتی مربوط به سبد کالا در کمیسیون در حال بررسی است و اعضای آن کمیسیون باید، تلاش بیشتری برای سرعت بخشیدن به آن داشته باشند. موضوع گرانی و کنترل بازار در دستور کار صحن قرار دارد که با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت بررسی خواهد شد. همین امشب نیز ساعت 8 نشستی با حضور بنده، روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه، بودجه و محاسبات، صنایع و معادن، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و وزرای مربوطه و رئیس بانک مرکزی جهت بررسی وضعیت بازار ارز و نهاده‌های کشاورزی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز