عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

نمایندگان تبعات سیاسی حاصل از شفافیت را بپردازند/ دستاوردهای شفافیت در کشور بیش از تبعات منفی و احتمالی آن است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۵:۳۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۵۸۷۶
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با تبعات سیاسی شفافیت آرا گفت: نمایندگان باید تبعات سیاسی و هزینه های حاصل از شفافیت را بپردازند.

«محمد ابراهیم رضایی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با "طرح شفافیت آراء نمایندگان" گفت: طرح در ابتدای مجلس به هیات رییسه تقدیم و اعلام وصول شد. طرح اکنون در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در حال بررسی است و امیدواریم هرچه زودتر به صحن علنی مجلس بیاید و تصویب شود. 

او در رابطه با تبعات سیاسی این شفافیت ادامه داد: نمایندگان باید تبعات سیاسی و هزینه های حاصل از شفافیت را بپردازند زیرا ارزش دارد؛ باید شفاف باشیم. البته بعید می دانم این طرح تبعاتی داشته باشد اما ممکن است، هزینه هایی را برای نمایندگان در بر داشته باشد؛ راهی جز شفافیت نداریم. شفافیت مجلس اولین گام است تا سایر دستگاه  ها هم به آن، بپیوندند. 

رضایی در خصوص اینکه آیا این طرح دستاویزی برای تسویه حساب های سیاسی می شود، گفت: نمانیده طبق اصل 84 آزاد است تا نظر خود را بیان کند. دستاوردهای شفافیت در کشور بیش از تبعات منفی و احتمالی آن، است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد: شفافیت در آرا، گام نخست است در گام های بعدی شفافیت را حداکثری خواهیم کرد و در دیگر زمینه‌ها نیز، این موضوع را لحاظ می کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز