بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۹:۳۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۵۰۱۴
بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

به گزارش برنا، متن بیانیه وزارت دادگستری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب رهین همه ملت است. امام خمینی(ره)

یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال روز نمایش اقتدار ایران سرافراز، مستحکم و بالنده است. سالگرد بزرگداشت انقلاب شکوهمندی که بدون شک نمونه ای بی نظیر از اراده سترگ ملتی شجاع، برای آزادی خواهی و حق جویی است.

انقلاب ملت بزرگ ایران به رهبری و هدایت بنیانگذار فقید آن حضرت امام خمینی(ره) ریشه در باورها، اصول و معارف عمیق اسلام نابی داشت که امروز پس از گذشت چهل و دو سال حیات با عزت و اقتدار و با درایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مبدل به درخت تناوری شده است که در برابر انواع هجمه و تند بادها محکم و استوار ایستاده است.

حضور حماسی و پر شور و حرارت ملت بزرگ ایران در راهپیمایی های روز ۲۲ بهمن هر سال، نمایشی بی بدیل از اتحاد و اقتدار ملی با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت میان آحاد جامعه بوده و خواهد بود که امسال نیز چون ادوار گذشته برگ زرین دیگری بر دفتر خاطرات انقلاب اسلامی خواهد افزود.

وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با توجه ویژه به شرایط و محدودیت هایی که به سبب شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌ نماید که ضمن حفظ اصول بهداشتی و پیشگیرانه به طریق اولی و هم راستا با راهکارهای در نظر گرفته شده توسط مسئولین امر، بار دیگر با حضور حماسی و پر شور در جشن بزرگ ۲۲ بهمن امسال، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ادامه دهندۀ حقیقی راه شهدا و امام شهدا و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز