اعطای وام ۵۰میلیون ریالی به جامعه ۷۰۰ هزار نفری بازنشستگان نیروهای مسلح

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۴۷۴۰
اعطای وام ۵۰میلیون ریالی به جامعه ۷۰۰ هزار نفری بازنشستگان نیروهای مسلح
سردار گودرزی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل معیشتی بازنشستگان نیروهای مسلح از تلاش سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح جهت رفع مشکلات معیشتی این افراد خبر داد.

به گزارش برنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در جریان امضای تفاهمنامه همکاری با بانک مهر و سازمان اتکا اظهار داشت: جهت ارائه تسهیلات به بازنشستگان نیروهای مسلح از مدتی قبل با مسئولان بانک مهر و سازمان اتکا جلسات مشترکی را برگزار کردیم و طی این نشست ها همکاری و هماهنگی های لازم در این خصوص شکل گرفت.

 وی با بیان اینکه امروز کار ارائه تسهیلات نهایی شده است، افزود: جامعه ۷۰۰ هزار نفری بازنشستگان نیروهای مسلح از امروز می توانند جهت دریافت وام ۵۰ میلیون ریالی اقدام کنند.
 

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه اهدای وام به بازنشستگان ، اقدام بسیار خوبی برای خدمت به جامعه هدف است، عنوان کرد: با وجود اینکه حقوق ها مقداری افزایش یافته اما مشکلات معیشتی عزیزان بازنشسته باید مورد توجه قرار گیرد و ما نیز برای کاهش این مشکلات تلاش می کنیم.
  
وی افزود: ما به دنبال ادامه همکاری ها برای فراهم شدن اعطای وام بلند مدت به بازنشستگان در زمینه تامین جهیزیه هستیم؛ تا از این طریق بخشی از مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح کاهش پیدا کند.
 
 رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح گفت: همه باید بدانیم که بازنشستگان نیروهای مسلح زحمات بسیاری برای کشور کشیده اند و حدود ۶۰ درصد آنها جانبازانی هستند که در ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرین بودند؛ لذا هدف ما ارائه خدمات بیشتر و بهتر به این عزیزان است که عمر خود را صرف خدمت به مردم و دفاع از امنیت کشور کرده اند.
 
همچنین در ادامه این نشست سردار حشمتی پور رئیس سازمان اتکا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس و تبریک ایام مبارک ماه رجب، اظهار داشت: حدود دوماه است که با مجموعه بانک مهر و بازنشستگان نیروهای مسلح به دنبال ارائه خدمات برای بازنشستگان نیروهای مسلح هستیم و با مذاکرات انجام شده این تفاهم نامه امروز امضا و شرایط برای ارائه خدمات به جامعه ۷۰۰ هزار نفری بازنشستگان نیروهای مسلح ایجاد شد.
 
وی افزود: بنا بر تاکیدات مقام عالی وزارت تصمیم گرفته شد خدمات ویژه ای را به بازنشستگان نیروهای مسلح ارائه دهیم؛ البته مقرر شد تا طی هفته های آتی به جامعه شاغلان نیروهای مسلح نیز این تسهیلات ارائه شود و بنا بر پیش بینی های انجام شده تا قبل از پایان سال این امکان برای شاغلان نیروهای مسلح نیز ایجاد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز