خانی گفت:

فتاح اگر نمی‌تواند کاری انجام دهد عذر خواهی کند!/ چرا ۷۰ نماینده باید منتظر دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان باشند؟

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۳۲۴۷
فتاح اگر نمی‌تواند کاری انجام دهد عذر خواهی کند!/ چرا ۷۰ نماینده باید منتظر دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان باشند؟
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در انتقادی از رئیس بنیاد مستضعفان گفت: وقتی می خواهیم حضورا با شما صحبت کنیم معاون پارلمانی شما می فرماید که ۷۰ نماینده در صف دیدن شما هستند این اصلا هنر نیست؛ بی تدبیری است.هر گاه با وزیری کار داریم ظرف دو یا سه روز با او دیدار می کنیم چرا ۷۰ نماینده باید منتظر دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان باشند؟ اگر آقای فتاح نمی خواهد مشکلات کشاورزان و زمینها را حل کند از مردم عذرخواهی کند و بگوید که نمی تواند کاری انجام بدهد.

به گزارش برنا، «علی اصغر خانی» نماینده مردم شاهرود در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران گفت: شما چند سال پیش به شاهرود آمدید و املاکی را در اختیار کشاورزان قرار دادید؛ کشاورزان چندین سال است روی این املاک کشت و کار کردند اما وقتی برای مسائل حقوقی به ثبت مراجعه می کنند دچار مشکلات جدی هستند؛ چرا که سند مادر زمین‌ها به نام‌شان نیست.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در انتقادی از رئیس بنیاد مستضعفان گفت: وقتی می خواهیم حضورا با شما صحبت کنیم معاون پارلمانی شما می فرماید که ۷۰ نماینده در صف دیدن شما هستند این اصلا هنر نیست؛ بی تدبیری است.هر گاه با وزیری کار داریم ظرف دو یا سه روز با او دیدار می کنیم چرا ۷۰ نماینده باید منتظر دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان باشند؟ اگر آقای فتاح نمی خواهد مشکلات کشاورزان و زمینها را حل کند از مردم عذرخواهی کند و بگوید که نمی تواند کاری انجام بدهد. کشاورزان این منطقه در طول یک سال همه سرمایه خود را خرج کشاورزی خود می کنند اما ۴ سال است که با سرمازدگی مواجهه می شوند و حتی یک ریال هم دست آنها را نمی گیرد؛ چرا وزیر جهاد کشاورزی ستاد بحران تشکیل نمی دهد؟

 

نظر شما