انصارالله:

مقاومت برای مقابله با صهیونیسم کارساز است

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۷۳۵۳
مقاومت برای مقابله با صهیونیسم کارساز است
«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب در توییتی در واکنش به حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی نوشت: مقاومت گزینه‌ای کارساز برای مقابله با استکبار صهیونیستی است.

به گزارش برنا؛ به نقل از المسیره یمن، محمد عبدالسلام حملات موشکی به فلسطین اشغالی را به نیروهای مقاومت فلسطین تبریک گفت.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن نوشت: مقاومت و مبارزه راه درست و گزینه عملی و کارساز برای مقابله با استکبار صهیونیستی است.

نیروهای مقاومت فلسطین دوشنبه شب حملات گسترده موشکی به شهرک های صهیونیستی هم مرز با غزه و قدس اشغالی آغاز کردند و همچنان این حملات ادامه دارد.

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» پیش تر در بیانیه ای برای خروج نظامیان صهیونیست از مسجدالاقصی ضرب الأجل تعیین کرده بود.

بنابر اعلام رسانه ها، طی درگیری های امروز میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در محله شیخ الجراح و اطراف مسجد الاقصی دستکم ۳۰۰ فلسطینی زخمی شدند.

حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در قدس شرقی با محکومیت جهانی همراه بوده است.

صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه باب العمود و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی  و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی ها، ده ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه های آنان را نیز تخریب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز