اقدامات خصمانه اسرائیل مردم اردن را به خیابان کشاند

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۱:۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۷۳۶۱
اقدامات خصمانه اسرائیل مردم اردن را به خیابان کشاند
هزاران نفر از مردم اردن روز دوشنبه در اعتراض به هتک حرمت مسجدالاقصی و حمله صهیونیست‌ها به محله شیخ الجراح در مقابل سفارت این رژیم در امان تجمع کردند.

به گزارش برنا؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، حدود ۲ هزار اردنی در صحن مسجد الکاتولی در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان با سر دادن شعارهایی خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از اردن شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن ها نوشته شده بود: «سفیر را بیرون کنید، سفارت را ببندید» و «رژیم اشغالگر مشروعیت ندارد و نه به صلح با رژیم صهیونیستی».  

وزیر خارجه اردن نیز دوشنبه شب حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در مسجد الاقصی را محکوم کرد.

بنابر اعلام رسانه ها، طی درگیری های امروز میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در محله شیخ الجراح و اطراف مسجد الاقصی دستکم ۳۰۰ فلسطینی زخمی شدند.

حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در قدس شرقی با محکومیت جهانی همراه بوده است.

صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه باب العمود و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی  و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی ها، ده ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه های آنان را نیز تخریب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز