نماینده سابق مجلس بیان کرد؛

کمک به تحقق استقلال اقتصادی با شعار «اقتصاد بدون ربا»

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۸۱۳۳
کمک به تحقق استقلال اقتصادی با شعار «اقتصاد بدون ربا»
نماینده سابق مجلس گفت: من با علم به این واقعیت و شرایط فعلی ضمن باور به قابلیت‌ها و توانایی‌های اصول قانون اساسی برای بهبود تدریجی مناسبات توسعه اقتصادی ایران و کمک به تحقق استقلال اقتصادی با شعار «اقتصاد بدون ربا» در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حاضر شدم.

به گزارش برنا، «حسن سبحانی»، نماینده سابق مجلس، پس از ثبت‌ نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گسترش استقلال سیاسی با ریشه‌ کن شدن فقر و محرومیت ایجاد می‌شود، اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور آنقدر مفسده‌ آور شده است که توسعه اقتصادی که امری اجتناب‌ناپذیر است در گرداب فقر و محرومیت طبقات پایین و حتی طبقه متوسط قرار گرفته است. 

سبحانی بیان کرد: من با علم به این واقعیت و شرایط فعلی ضمن باور به قابلیت‌ها و توانایی‌های اصول قانون اساسی برای بهبود تدریجی مناسبات توسعه اقتصادی ایران و کمک به تحقق استقلال اقتصادی با شعار «اقتصاد بدون ربا» در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حاضر شدم. 

او در پایان گفت: برخلاف بی‌عنایتی‌های گذشته برای سومین بار سرمایه یک عمر تلاش علمی و عملی خویش در دانشگاه و مجلس و دولت را پیشکش بهبود اقتصاد ملی و ارتقاء تکریم ملت می‌کنم.

 

نظر شما