کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری:

همتی سال ۹۸ گفت FATF هیچ تاثیری در اقتصاد ندارد/ به واسطه نابودی ارزش پول ملی، باید به همتی نوبل شیمی داد

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۷:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۸۸۰۸
همتی سال ۹۸ گفت FATF هیچ تاثیری در اقتصاد ندارد/ به واسطه نابودی ارزش پول ملی، باید به همتی نوبل شیمی داد
یک کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری خطاب به همتی گفت: باید به شما مدال نوبل شیمی داد چراکه ارزش پول ملی را نابود کردید.

به گزارش برنا، علیرضا زاکانی، کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری، در اولین برنامه مناظره میان داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: سوالی که از همتی شد این بود ک ابر بدهکاران بانکی چه کسانی هستند و چرا بی‌نظمی که در سیستم بانک صورت گرفته، را سر و سامان نداده است همه مشکلات پیش آمده در نظام بانکی اعم از مفسده ها و سایر موارد نشان دهنده عدم نظارت بر بانک مرکزی است.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: سال گذشته حدود هزار و ششصد میلیارد به افراد تسهیلات داده شده که این افراد نه تنها نقش قابل توجهی در اقتصاد ندارند بلکه سوداگر هستند. همتی باید بر نظام پولی نظارت می‌کرد. در حال حاضر عامل مهم نقدینگی در جامعه پول پرقدرتی است به تقاضای دولت بانک مرکزی به تولید کرده و دولت آن را مصرف کرده و بخشی از باز پرداخت ان را به دولت آینده واگذار کرده است.

زاکانی ادامه داد: اینجا همتی باید بگوید چرا با این اختلال در نظام پولی و بانکی کشور اداره می‌شود، با این قیمت دلار نمی‌شود کشور را اداره کرد. آقای همتی با روندی که شما به کار گرفتید همه ملت از اقتصاد تبری می‌جویند. باید به شما مدال نوبل شیمی داد چراکه ارزش پول ملی را نابود کردید. در حال حاضر همتی باید پاسخگوی علت افزایش پارامتر نقدینگی وافزایش پایه پولی که کشور را دچار بحران کرده، باشد.

علیرضا زاکانی گفت: اینجا کلاس انشاء نیست، اینجا وقت مستدل صحبت کردن است. آقای همتی خیلی زشت است که شما ما را متهم به دروغگویی می‌کنید ما که هنوز صحبتی نکردیم. شما غیب نمی‌دانید بلکه خلاف می‌گویید، سال ۹۸ اعلام کردید که FATF هیچ تاثیری در اقتصاد ایران ندارد، چرا دروغ گفتید؟ باید به همتی نوبل شیمی بدهند چرا که ارزش پول ملی را نابود کردند. شما فقر را توزیع کردید و بنده صحبت از تولید و جهش تولید می‌کنم.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: اینجا نباید به یکدیگر تهمت بزنیم چراکه اگر قرار بر این باشد اینجا حقایقی را مطرح می‌کنیم که اوقات شما و مردم تلخ می‌شود. اگر قرار بود افراد دیگری تایید صلاحیت شوند شما نباید اینجا بودید، چرا که هر فردی در قد و قواره خودش باید باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز