پول واکسن کرونا بلوکه شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۱۰۰۸
پول واکسن کرونا بلوکه شد
مقامات ونزوئلا از اقدام بانک سوئیسی در مسدود کردن پول پرداخت شده ونزوئلا برای خرید واکسن مورد نیاز مردم این کشور علیه ویروس کرونا شکایت کردند.

به گزارش برنا از شبکه تله سور آمریکای لاتین، وزیر امور خارجه ونزوئلا از اقدام بانک یوبی اس (UBS) سوئیس به دلیل مسدود کردن پول پرداختی ونزوئلا برای خرید واکسن کرونا شکایت کرد.

«خورخه آرئاسا» وزیر امور خارجه ونزوئلا در توئیتی اعلام کرد: با وجود پایبندی ونزوئلا به تمامی تعهدات و پرداخت هزینه های مربوط به خرید واکسن در چارچوب سازوکار کوواکس، بانک خودسرانه آخرین پرداخت ها را مسدود کرده و تحت پیگرد قرار داده است. این یک جنایت است!

«دلسی رودریگز» معاون اجرایی ونزوئلا تاکید کرد: اقدام بلوکه دارایی ونزوئلا از سوی بانک سوئیسی در حالی صورت می پذیرد که کاراکاس با واریز قسط چهارم حدود ۱۰ میلیون دلار، هزینه کامل دستیابی به واکسن کرونا را پرداخت کرده است.

معاون اجرایی ونزوئلا توضیح داد: در ۷ ژوئن گذشته پیامی از سوی کوواکس مبنی بر تکمیل ۱۲ عملیات پرداختی ونزوئلا با مبلغی نزدیک به ۱۱۰ میلیون دلار دریافت کرد. اما به دنبال آن پیامی از سوی بانک سوئیسی دریافت کرد که مبلغ واریزی بلوکه شده و تحت تحقیق قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز