فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امروز همه ملت ایران باید مرد میدان باشند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۴۲۸۹
امروز همه ملت ایران باید مرد میدان باشند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما حاج قاسم سلیمانی را داده‌ایم که مرد میدان بود، امروز همه ملت ایران باید مرد میدان باشند و اگر به دنبال این هستند تا آینده خوبی را در کشور رقم بزنند باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

به گزارش برنا، «امیرعلی حاجی زاده» روز جمعه با حضور در مسجد ابوذر رأی خود را در صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز تعیین سرنوشت برای چهار سال آینده است، اینکه همه دشمنان به صورت یکپارچه مخالف حضور مردم هستند نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم در انتخابات است.

وی افزود: امروز میدان ملت ایران، میدان حضور در پای صندوق‌های رأی است، بیش از ٢٠٠ هزار شهید داده‌ایم که همه آنان مرد میدان بودند.

سردار حاجی‌زاده خاطرنشان‌کرد: ما حاج قاسم سلیمانی را داده‌ایم که مرد میدان بود، امروز همه ملت ایران باید مرد میدان باشند و اگر به دنبال این هستند تا آینده خوبی را در کشور رقم بزنند باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

وی ادامه‌داد: افرادی که نسبت به وضع موجود معترض و از انتخاب گذشته خود ناراحت هستند باید با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح، انتخاب گذشته خود را جبران کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه‌ کرد: همه ملت ایران در انتظار تحول و برون‌رفت از این معضلات هستند و استعدادهایی که در این کشور وجود دارد می‌توانست وضعیت را بهتر از وضع موجود کند، اما هیچ استفاده‌ای از آنان نشد.

وی گفت: معضلات کنونی کشور ناشی از انتخاب اشتباه بوده است، در حالی که مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی اشتباه خود را جبران کنند.

حاجی زاده افزود: به آینده امیدوار هستم و این اطمینان را دارم که با حضور مردم در انتخابات وضع موجود بهتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: این روزها همه رسانه‌های خارجی بسیج شده‌اند تا مردم پای صندوق‌های رأی حضور نیابند که این، نشان‌دهنده اهمیت بالای حضور مردم در انتخابات است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان‌ کرد: به‌طور حتم انتخاب خوبی را خواهیم داشت، ما به عنوان سرباز کوچک این ملت، مردم را  دعوت به حضور در انتخابات می‌کنیم.

وی تاکید کرد: امروز اگر حاج قاسم سلیمانی اجازه داشت چند جمله به مردم بگوید به‌ طور حتم از آنان برای شرکت در انتخابات دعوت و به آنان اعلام می‌کرد که میدان امروز میدان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است و فرد صالح را انتخاب کنید.

حاجی‌زاده اظهار داشت: همه باید یکپارچه در انتخابات حضور پیدا کنند تا دشمن نا امید شود.

نظر شما