روسیه بر حمایت از ونزوئلا برای مقابله با تحریم های آمریکا تاکید کرد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۶۶۸۷
روسیه بر حمایت از ونزوئلا برای مقابله با تحریم های آمریکا تاکید کرد
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه با معاونان وزیر خارجه ونزوئلا دیدار و بر موضع مسکو در مقابله با تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ونزوئلا تاکید کرد.

به گزارش برنا از وزارت امور خارجه روسیه، ریابکوف با «ایوان هیل» و «کارلوس رون مارتینز» معاونین وزیر خارجه ونزوئلا دیدار کرد و دو طرف در خصوص همکاری های دوجانبه و مسائل موجود رایزنی های سیاسی کردند.  

 وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: در جریان تبادل نظرهای بین طرف های روسی و ونزوئلایی مسائل مربوط به همکاریهای دوجانبه در فضای توام با اعتماد متقابل بررسی و به پیشرفت های بدست آمده در اجرای طرح های مشترک در حوزه های بهداشت و درمان، انرژی، حمل و نقل، صنایع و همکاریهای فنی -نظامی و فرهنگی و انسانی اشاره شد. 

طرف های روسی و ونزوئلایی در مورد اوضاع کشور ونزوئلا و پیرامون آن گفت و گو کردند.

معاون وزیر خارجه روسیه بر حمایت مسکو از دولت و ملت ونزوئلا در امر دفاع از حق حاکمیت این کشور و نیز تثبیت شرایط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی ونزوئلا تاکید کرد.

ریابکوف همچنین تصریح کرد که مسائل موجود ونزوئلا باید از راههای مسالمت آمیز و سیاسی و مذاکره حل و فصل شود. 

دیپلمات ارشد روس تحریم های یکجانبه آمریکا و غرب علیه ونزوئلا را غیرقانونی خواند و با تاکید بر حمایت مسکو از کاراکاس در امر مقابله با این تحریم ها خاطرنشان کرد که این اقدامات غرب برای بی ثبات سازی اوضاع سیاسی داخلی ونزوئلا هدف گیری شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز