داوطلبان مردمی افغانستان برای مقابله با طالبان مسلح شدند

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۶۷۶۵
داوطلبان مردمی افغانستان برای مقابله با طالبان مسلح شدند
در پی گسترش دامنۀ نبردها در افغانستان و سقوط چندین شهرستان، شماری از داوطلبان مردمی و مجاهدین پیشین در ولایت های تخار، بلخ، بادغیس و بغلان برای جنگ در برابر طالبان مسلح شده‌اند.

به گزارش برنا،  « جمال شعیب» امروز (سه شنبه) در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی «أثر» سوریه با اشاره به اینکه گفت و گو های تجاری بین ایران و سوریه ادامه دارد، افزود: طرفین تاکنون برای گشایش یک مرکز تجاری ایرانی در «برامکه» دمشق به منظور عرضه محصولات و تولیدات شرکت‌های ایرانی و در مقابل بازگشایی یک مرکز تجاری در تهران برای فروش محصولات شرکت‌های سوریه به توافق نهایی دست یافته اند.  

وی درباره محصولاتی  که در مراکز تجاری ایران و سوریه عرضه خواهد شد، گفت: فهرست کالاهایی که در مراکز دمشق و تهران ارائه می‌شوند متناسب با نیاز بازارهای سوریه و ایران تعیین خواهد شد.  

معاون وزیر بازرگانی داخلی و حمایت از مصرف کنندگان سوریه افزود:  قیمت‌ها توسط شرکت بازرگانی سوریه مورد مطالعه قرار می‌گیرد و کالاها به صورت رقابتی در بازارها ارائه می‌شود.  

شعیب در پاسخ به سوالی در خصوص افتتاح سایر مراکز تجاری ایران در پایتخت سوریه یا سایر استانهای این کشور اظهار داشت که توسعه این مراکز در آینده امکان پذیر است و تلاش می‌شود هرچه سریعتر این مراکز در سایر مناطق سوریه افتتاح شود.  

معاون وزیر بازرگانی داخلی و حمایت از مصرف کنندگان سوریه  با تاکید بر اینکه روابط اقتصادی ایران در حال توسعه مداوم است، افزود: تلاش خود را برای بهبود این روابط به کار گرفته‌ایم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز